شناسهٔ خبر: 47458769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور در فارس راه‌اندازی شد

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور توسط اداره کل آموزش و پرورش فارس راه اندازی شده و برای تمام اندیشمندان و علاقه مندان حوزه تعلیم و تربیت و عموم مردم قابل دسترسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد اسماعیلی در مراسم رونمایی از  پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور در شیراز اظهار داشت: این سامانه به منظور تجمیع و یکپارچه سازی اطلاعات مرتبط با سند تحول بنیادین و کمک به اجرای هر چه بهتر این سند به آدرس: http://sanadtahavol.ir/  راه اندازی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: این سایت دارای بخش های مختلفی شامل کتاب ها، مقاله ها، پایان نامه ها، رساله های دکترا، رویدادهای مختلف مرتبط با سند تحول بنیادین و فیلم های حوزه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین می باشد. 

اسماعیلی با اشاره به اینکه در این سایت امکان ارتباط دوسویه و تعاملی وجود دارد اظهار داشت: افراد می توانند هر فکر و ایده ای مرتبط با حوزه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین دارند در قالب مقاله در این سایت به اشتراک بگذارند.

وی افزود: در این سایت دوره های آموزشی پیش بینی شده که متقاضیان می توانند در این دوره ها ثبت نام و شرکت نمایند همچنین رویداهای مختلفی که در سطح کشور برگزار می شود در این سایت به صورت پخش زنده و آفلاین در دسترس عموم قرار می گیرد.

گفتنی است در  این مراسم که مصادف با  هفته مقاومت و در سالروز آزادسازی خرمشهر صورت پذیرفت از خانواده معزز شهید علی رضا هاشم نژاد تقدیر و تکریم شد.

خاطر نشان می شود: طراحی این پایگاه توسط مجموعه فرهنگی شهید علیرضا هاشم نژاد در شیراز انجام شده است.

انتهای پیام/ن

نظر شما