شناسهٔ خبر: 47457535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راه اندازی پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور در فارس

اداره کل آموزش و پرورش فارس پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور را در استان راه اندازی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر کل آموزش و پرورش فارس در مراسم رونمایی از پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور در شیراز گفت: پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور را اداره کل آموزش و پرورش فارس راه اندازی کرده و برای تمام اندیشمندان و علاقه‌مندان حوزه تعلیم و تربیت و عموم مردم قابل دسترسی است.

فرهاد اسماعیلی افزود: این سامانه به منظور تجمیع و یکپارچه سازی اطلاعات مرتبط با سند تحول بنیادین و کمک به اجرای هر چه بهتر این سند به آدرس: http://sanadtahavol.ir/ راه اندازی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: این سایت دارای بخش‌های مختلفی شامل کتاب ها، مقاله ها، پایان نامه ها، رساله‌های دکترا، رویداد‌های مختلف مرتبط با سند تحول بنیادین و فیلم‌های حوزه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در این سایت امکان ارتباط دوسویه و تعاملی وجود دارد گفت: افراد می‌توانند هر فکر و ایده ایی مرتبط با حوزه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین دارند در قالب مقاله در این سایت به اشتراک بگذارند.

او افزود: در این سایت دوره‌های آموزشی پیش بینی شده که متقاضیان می‌توانند در این دوره‌ها ثبت نام و شرکت نمایند همچنین رویدا‌های مختلفی که در سطح کشور برگزار می‌شود در این سایت به صورت پخش زنده و آفلاین در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

طراحی این پایگاه توسط مجموعه فرهنگی شهید علیرضا هاشم نژاد در شیراز انجام شده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما