شناسهٔ خبر: 47449279 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صحنه زیبایی که رانندگان در وسط چهارراه رقم زدند

ویدئویی که اقدام زیبای دو راننده موتورسیکلت را در وسط چهارراه نشان می‌دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همه افراد یک جامعه در قبال آنچه پیرامون آن‌ها می گذرد مسئول هستند. حس مسئولیت پذیری، جامعه ای امن را برای همگان به ارمغان می آورد. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است نمونه‌ای از دو شهروند مسئولیت پذیر  را نشان می‌دهد.

در این ویدئو این دو موتورسوار در حالی که در پشت چراغ قرمز چهارراه حضور داشتند توجهشان به میخ‌هایی جلب شد که روی کف خیابان ریخته شده بود. در حالی که این دو شهروند به راحتی می‌توانستند پس از سبز شدن چراغ به راه خود ادامه داده و نسبت به این اتفاق بی تفاوت باشند، اما تصمیم دیگری گرفتند.

بیشتر بخوانید

ویدئویی که توسط دوربین داش کم یک خودرو و در پشت چراغ قرمز تهیه شده اقدام تحسین برانگیز این دو شهروند مسئولیت پذیر را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو یکی از موتورسواران دیده می‌شود در حالی که موتورسیکلت خود را در گوشه‌ای خیابان پارک کرده روی زمین نشسته و میخ‌ها را جمع آوری می‌کند. لحظاتی بعد یک موتورسوار دیگر به او ملحق شده و در جمع کردن میخ‌ها به او کمک می‌کند.

انتشار این ویدئو در توئیتر با بازخورد مثبت کاربران مالزیایی همراه بود و بسیاری وظیفه شناسی این دو موتورسوار را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «عالی بود، انسانیت هنوز نمرده است.»

<div id="video-display-embed-code_14025070"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7767976/14025070?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما