شناسهٔ خبر: 47429446 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار تهران:

پرهیز از تبلیغات مواد غذایی آسیب پذیر در صدا و سیما

استاندار تهران گفت: نقش رسانه ملی در فرهنگ سازی در حوزه سلامت شهروندان بسیار راهبردی است؛ از اینرو از صدا و سیما انتظار می رود از تبلیغات برخی مواد غذایی آسیب پذیر خودداری کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی زنان و خانواده استان با اشاره به نقش تغذیه و ورزش در  ارتقای سلامت اظهار داشت: عمده ترین و  اثربخش ترین اقدام در حوزه سلامت آموزش است، آموزشی که بتواند منجر به تغییر رفتار شده و در فرد نهادینه شود؛ به گونه ای که فرد به درجه ای از توانمندی و دانش برسد تا جهت حفظ سلامت خود حرکت کند.

وی مجازات ها و عوامل بازدارندگی در حوزه سلامت و تغذیه را بر بسیار ضعیف توصیف کرد و افزود: جرائم و مجازات مربوط به مواد غذایی و بهداشتی آسیپ پذیر می بایست مشمول حداکثر جریمه باشد.

استاندار تهران نقش رسانه ملی را در فرهنگ سازی در حوزه سلامت شهروندان بسیار راهبردی دانست و ادامه داد: از صدا و سیما انتظار می رود از تبلیغات برخی مواد غذایی آسیب پذیر خودداری کند.

محسنی بندپی اقدامات پیشگیرانه و در عین حال  ترویجی و بازدارنده در حوزه اجتماعی را مهم تلقی کرد و خواستار  تقویت نیروی انسانی معاونین بهداشت و درمان در بحث نظارت شد.

برچسب‌ها:

نظر شما