شناسهٔ خبر: 47421822 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرهنگی در جمع خبرنگاران:

تاکنون کسی برای منصب ریاست مجلس رقیب قالیباف نیست/ بازار رمز ارزها تعطیل نخواهد شد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به تشریح جزئیات آخرین جلسه این هیئت پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه اخیر هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: در خلال مباحث مطرح شده در جلسه اخیر هیئت رئیسه بحث انتخابات هیئت رئیسه و کمیسیون‌ها اشاره شد و تاکید بر این بود که این انتخابات با کیفیت بهتری برگزار شود و اجلاسیه دوم با روحیه و انرژی قوی‌تری شروع به کار کند.

وی افزود: طبق قانون باید از انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون‌ها یکسال گذشته باشد تا دوباره انتخابات برگزار شود، لذا از آنجایی که برخی کمیسیون‌ها دیرتر شروع به کار کرده‌اند فعلاً انتخابات ندارند.

فرهنگی گفت: تاکنون ثبت نام انتخابات هیئت رئیسه انجام شده و پس از پایان مهلت نام‌نویسی بارگذاری‌ها صورت گرفته و انتخابات برگزار می‌شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: در ادامه جلسه هیئت رئیسه درباره مسئله بورس نیز توضیحاتی توسط رئیس مجلس ارائه شد، همچنین روز گذشته جلسه شورای عالی سران قوا برگزار و در آن جلسه نیز سه محور مورد بررسی قرار گرفت که ان شاءالله با قطعی شدن آن شاهد کاهش قیمت‌ها بهبود وضعیت بورس خواهیم بود.

وی گفت: درباره رمز ارز‌ها در جلسه هیئت رئیسه و شورای اقتصادی نیز پرداخته شد، قرار نیست که این امر تعطیل شود و تنها نظارت و کنترل‌ها بیشتر خواهد شد تا شاهد مسائلی که در رابطه با موسسات مالی اتفاق افتاد نباشیم.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: ثبت نام انتخابات هیئت رئیسه از ساعت ۱۸ امروز شروع می‌شود، اما ثبت‌نام‌ها در فراکسیون اکثریت انجام شده است و تا جایی که بنده اطلاع دارم در این فراکسیون کسی برای رقابت با آقای قالیباف متقاضی نیست و چهار نفر برای نایب رئیسی، ۲۵نفر برای دبیری و ۲۰ نفر هم به عنوان ناظر هیئت رئیسه ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما