شناسهٔ خبر: 68160847 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل:

آذربایجان شرقی باید هویت صنعتی و اقتصادی خود را احیا کند

امام جمعه تبریز در دیدار مسئولان شهرستان جلفا تاکید کرد که آذربایجان شرقی خصوصاً تبریز باید هویت صنعتی و اقتصادی خود را احیا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در دیدار مسئولان شهرستان جلفا تاکید کرد: آذربایجان شرقی خصوصاً تبریز باید هویت صنعتی و اقتصادی خود را احیا کند در این میان وجود منطقه آزاد ارس در شهرستان جلفا می‌تواند نقش آفرین باشد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه اقتصادی و جذب سرمایه گذار در همه بخش ها در منطقه مرزی جلفا ارزشمند است اما باید توجه داشت توسعه گردشگری و عدم برنامه ریزی جامع در این بخش به نفع فرهنگ جامعه محلی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل گفت: حرکت تک بُعدی در همه زمینه ها کشور را متوجه آسیب های جدی کرده است به همین خاطر نگاه جامع به مسائل مهم فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی یک ضرورت است، اما متاسفانه متولیان هر بخش فقط به حوزه فعالیتی خود توجه دارند و بقیه مسائل را از اولویت کارهای خود خارج کرده اند.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: مسئولان هر منطقه و هر شهرستان باید نسبت به مسائل مختلف آن منطقه با نگاه جامع برنامه ریزی کنند.

نظر شما