شناسهٔ خبر: 47399977 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

تقویت مبانی دینی و سیاسی با حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد عنوان کرد: حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات موجب مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی در سطح داخلی و بین‌المللی و تقویت‌کننده مبانی دینی، سیاسی و اجتماعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، همزمان با سوم خرداد (روز آزادسازی خرمشهر) نشست هم‌اندیشی با موضوع «کاندیدای اصلح ریاست جمهوری» با حضور فعالان فرهنگی، دبیر کانون‌های فرهنگی، تشکل‌های اسلامی و نشریات دانشجویی در سالن جلسات مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این نشست به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات، رویدادی ملی و عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است که در رقم خوردن سرنوشت کشور در زمینه‌های مختلف نقش اساسی دارد.

محمد قاسمی افزود: حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات موجب مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی در سطح داخلی و بین‌المللی و تقویت‌کننده مبانی دینی، سیاسی و اجتماعی است.

وی بیان کرد: حضور حداکثری و افزایش آرا در انتخابات موجب افزایش امنیت داخلی و خارجی کشور می‌شود و با ایجاد انگیزه بین مردم و آموزش انتخاب شخص اصلح می‌توان به این مهم دست یافت.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد یادآور شد: هدف از برگزاری این نشست، هم‌اندیشی در مورد انجام رسالت و نقش‌آفرینی دانشگاه برای برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری و بیان ویژگی‌های انتخاب اصلح و ایجاد انگیزه است.

در این نشست دبیران کانون‌های فرهنگی، تشکل‌های اسلامی و نشریات دانشجویی به بیان دیدگاه‌های خود درباره انتخابات ریاست جمهوری و ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما