شناسهٔ خبر: 47387159 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پنج‌شنبه؛ دیدار ویدئو کنفرانسی نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب

khamenei.ir / تسنیم

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت:روز پنجشنبه دیدار ویدئو کنفرانسی نمایندگان با مقام معظم رهبری به مناسبت سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به نشست عصر امروز این هیئت، گفت: در این جلسه مقرر شد انتخابات هیات رئیسه کمیسیونها مطابق ماده ۶۰ آئین نامه داخلی یک سال پس از انتخابات سال قبل  همان کمیسیون برگزار شود.

وی ادامه داد:روزهای سه شنبه و چهارشنبه به جز معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و مهمانان، دعوت شده برای اظهار نظر در صحن علنی، معاونان‌پارلمانی و سایر مدیران دولتی حضور نخواهند داشت. همچنین مقرر گردید روز سه شنبه جز دفاتر ملاقات نمایندگان و مدعوین کمیسیونها از سایر تردد های مجلس منع شود.

نماینده تبریز در مجلس عنوان کرد:رای گیری انتخابات هیئت رییسه مجلس، برابر اعلام قبلی به صورت الکترونیکی و در صحن مجلس خواهد بود. همچنین پس از این، در مورد فرصت ثبت نام برای موافقت و مخالفت با کلیات طرحها و لوایح و سایر موارد مشابه، از زمان قرارگرفتن در دستور هفتگی تا آغاز ورود به کلیات ادامه داشته و پس از ورود به کلیات قرعه کشی خواهد شد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: روز پنجشنبه دیدار ویدئو کنفرانسی نمایندگان با مقام معظم رهبری به مناسبت سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم برگزار خواهد شد.

نظر شما