شناسهٔ خبر: 47375870 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صهیونیست‌های افراطی خود را برای حمله به مسجدالاقصی آماده می‌کنند+فیلم

رسانه‌های عبری اعلام کردند گروه‌های افراطی صهیونیست با حمل سلاح اتوماتیک خود را به ورودی‌های مسجدالاقصی رسانده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آمادگی گروه‌های افراطی ساکن اراضی اشغالی مخصوصا «گروه المعبد» برای حمله به مسجد الاقصی خبر دادند.

گروه المعبد به همراه بسیاری از حامیانشان در ورودی «المغاربه» جمع شده‌اند که به گفته شاهدان عینی با خود سلاح‌های اتوماتیک نیز دارند.

طبق اعلام قبلی، رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان خواسته بود تا دو هفته یا بیشتر به مسجدالاقصی نروند با این حال، این گروه‌های افراطی به مسجدالاقصی آمده و خواستار رفع این محدودیت شدند. «ایتمار بن غفیر» عضو پارلمان رژیم صهیونیستی که از صهیونیست‌های افراطی نیز هست از شهرک‌نشینان دعوت کرد به مسجدالاقصی حمله کنند.

بن غفیر در توئیتر خود نوشت: «ساعت ۷ صبح در‌های مسجدالاقصی باید به روی یهودیان باز شوند در غیر این صورت این به منزله تسلیم شدن اسرائیل مقابل حماس است.»

روزنامه‌نگاران و اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی ادعا کردند کابینه این رژیم به ریاست «بنیامین نتانیاهو» در آتش‌بس با طرف فلسطینی قرار گذاشته‌اند که یهودیان و صهیونیست‌ها نتوانند به مسجدالاقصی حمله کنند.

<div id="video-display-embed-code_14010142"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7765684/14010142?width=400&height=300"></script></div>

رسانه‌های فلسطینی نیز اعلام کردند نظامیان اشغالگر دبیر حرکت فتح را در قدس دستگیر کردند.

روز جمعه رژیم صهیونیستی بعد از ۱۱ روز تجاوز وحشیانه به غزه و شهادت ۲۷۴ تن از مردم فلسطین که در بین این تعداد ۷۰ کودک و ۴۰ زن بودند و زخمی شدن بیش از ۸۹۰۰ تن دیگر، مجبور به اعلام آتش‌بس در غزه و دیگر اراضی اشغالی شد.

انتهای پیام/

نظر شما