شناسهٔ خبر: 47361866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسته خبری پلیس| از توقیف خودرو حامل زغال قاچاق تا کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی

فرماندهی انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف یک و نیم تن زغال قاچاق در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمود کلوانی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه کلباد در حین گشت‌زنی به یک خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم زغال قاچاق کشف کردند.

وی از تحویل کالای قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان خبر داد و گفت: راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرتسان گلوگاه با اشاره به پیامدهای ناشی از قطع بی‌رویه درختان و قاچاق فرآورده‌های جنگلی از مردم خواست برای جلوگیری از سودجویی های افراد فرصت طلب در صورت شناسائی افرادی که اقدام به قاچاق فرآورده‌های جنگلی و منابع طبیعی می‌کنند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*رمزگشایی از ۸۴ فقره سرقت در گلوگاه 

محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در خبری دیگر از دستگیری ۲۷ سارق حرفه‌ای و کشف ۸۴ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با هدف پیشگیری از سرقت در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ماموران با بررسی‌های همه جانبه  ۲۷ سارق سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند، گفت: متهمان دستگیر شده به ۸۴ فقره انواع سرقت در بازجویی های کارآگاهان پلیس اعتراف کردند، ماموران انتظامی متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی گلوگاه توقیف ۵۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف، دستگیری ۱۶ معتاد و ۸ خرده فروش را از دیگر نتایج این طرح دانست و در پایان از شهروندان خواست در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

*کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در بهشهر 

حسن عنایتی‌گنجی فرمانده انتظامی شهرستان "بهشهر " از کشف یک موتورسیکلت قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه امیرآباد در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری یک موتورسیکلت قاچاق توسط یکی از شهروندان ،بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی محل نگهداری موتورسیکلت قاچاق خبر داد و افزود : ماموران پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه موتورسیکلت را کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریالی موتورسیکلت کشف شده بر اساس نظر کارشناسان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

عنایتی‌گنجی در پایان از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

نظر شما