شناسهٔ خبر: 47359612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری 4 سوداگر مرگ و کشف بیش از 500 کیلو گرم مواد مخدر در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش تکاوران و جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان و طی در گیری سنگین مسلحانه با اعضای باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی ضمن دستگیری 4 سوداگر مرگ، 578 کیلو و 350 گرم مواد افیونی کشف شد.

صاحب‌خبر -

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با تلاش تکاوران و جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان و طی در گیری سنگین مسلحانه با اعضای باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی ضمن دستگیری 4 سوداگر مرگ، 578 کیلو  و 350 گرم مواد افیونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این رابطه 2 دستگاه خودروی پژو 405 توقیف و تعداد 2 قبضه سلاح کلاش با 69 تیر جنگی، 2قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و یک عدد نارنجک دستی از قاچاقچیان بدست آمد.

وی در خبر دیگری اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و به عنف موتورسیکلت و  گوشی تلفن همراه در معابر فرعی شهرستان "سراوان" بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد 7 جوان موتورسوار در ساعات پایانی شب با سر و صورتی پوشیده اقدام به راهبندان معابر فرعی شهرستان مذکور کرده و با تهدید کلت کمری اقدام به سرقت مسلحانه موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه و وجه نقد شهروندان می کنند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه در نتیجه یکسری اقدامات تخصصی و پلیسی، 7 نفر در این خصوص شناسایی و متهمان در چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی در نقاط مختلف شهرستان سراوان دستگیر شدند.

سردار طاهری بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه های متهان علاوه بر کشف و توقیف 6 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و 9 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه یک قبضه کلت کمری بهمراه  8 تیر جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و  مواجهه با مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند در بازجویی های تکمیلی پلیس تاکنون به 27 فقره سرقت مسلحانه، موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه و وجه نقد شهروندان در سطح شهرستان سراوان  اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: هر 7 متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدارهای انتظامی دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 110 سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/3139

نظر شما