شناسهٔ خبر: 47345917 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

قدس پایتخت ابدی فلسطین باقی ماند

دستیار رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: با نمیش وحدت در بین قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی امنیت ادعایی رژیم جعلی اسرائیل درهم شکست و قدس پایتخت ابدی فلسطین باقی ماند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
"حسین امیرعبداللهیان" در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: «مقاومت و مردم ⁧‫فلسطین⁩ پیروزی بزرگی خلق کردند. وحدت فلسطین در غزه، قدس، کرانه و سرزمین‌های اشغالی به نمایش گذاشته شد. امنیت ادعایی رژیم جعلی اسرائیل درهم شکست و بکلی فرو ریخت. ‏قدس پایتخت ابدی فلسطین ماند.»

بر اساس گفته وزارت بهداشت در نوار غزه در ۱۱ روز گذشته رژیم صهیونیستی ۲۴۳ نفر از جمله ۶۶ کودک را به شهادت رسانده و یکهزار و ۹۱۰ فلسطینی ساکن نوار غزه نیز زخمی شده اند.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ حملات و تجاوز‌های وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوز‌های صهیونیست‌ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین‌های اشغالی کردند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از۱۱روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته به طور اجماع با آتش بس موافقت کرد.

این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه، میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

نظر شما