شناسهٔ خبر: 47344833 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد

سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس گفت: با تمام نیرو در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی می ایستیم و هرگز تسلیم نمی شویم.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
  ابوحمزه در نشست خبری درباره جنگ ۱۱ روزه غزه و عقب نشینی صهیونیست‌ها و برقراری آتش بس در نوار غزه و کرانه باختری گفت: قادر خواهیم بود آنچه که مربوط به ملت ماست باز پس بگیریم و هرگز تسلیم خواسته‌های متجاوزان نخواهیم شد.

او گفت: در نبرد شمشیر قدس، گروه‌های مقاومت شکست سختی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کردند. مقاومت فلسطین با هدف دفاع از قدس و مسجدالاقصی وارد نبرد مذکور شد.

ابوحمزه ضمن تشکر از جبهه مقاومت گفت: از تمام کسانیکه به هر وسیله از فلسطین دفاع کردند تشکر می‌کنیم.
 
<div id="video-display-embed-code_385181" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/817279/385181?width=400&height=300"></script></div>
 
مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن از نخستین دقایق امروز(جمعه) با اعلام پذیرش آتش بسِ بدون پیش شرط رژیم صهیونیستی، جشن پیروزی برپا کردند.
 
در طول ۱۱ روز حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش اسرائیل ۲۴۳ فلسطینی شهید شده اند که ۶۶ کودک نیز در میان قربانیان دیده می‌شوند. حدود ۲ هزار نفر هم مجروح شده اند. طی این مدت، حدود ۷۰۰ خانه و همچنین ۲۳۰ مجتمع مسکونی و تجاری از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

حماس طی این مدت بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ موشک به سمت شهرهای مختلف اشغالگران شلیک کرد.

نظر شما