شناسهٔ خبر: 47310300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی:

مصوبات شهرستانی، نقشه راهی برای توسعه مناطق مختلف است

استاندار خراسان رضوی گفت: مصوبات شهرستانی یک برنامه و نقشه راه برای توسعه مناطق مختلف این استان است که این برنامه‌ها عملیاتی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

محمد صادق معتمدیان شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری خوشاب افزود: حاصل سفر نیم روزه به این شهرستان تصویب ۵۰ مصوبه در بخش‌های مختلف عمرانی در مناطق شهری و روستایی، حوزه راه‌ها، آب و فاضلاب و شهرداری‌ها بود.

وی اظهار کرد: سفرهای شهرستانی  فرهنگ مطالبه گری را بین مردم مناطق مختلف استان افزایش می‌دهد و سطح آگاهی مدیران از مشکلات مردم و کارهایی که بنا به دلایل مختلف روی زمین مانده را  بیشتر می‌کند.

استاندار خراسان رضوی گفت: مصوبات شهرستانی از قبل کارشناسی شده و برنامه زمان بندی برای اجرای آن‌ها مشخص شده است همچنین منابع مالی اجرای مصوبات و تکلیف هر دستگاه اجرایی در این فرایند مشخص شده است.

معتمدیان افزود: تیم پیگری مصوبات سفر به مناطق مختلف این استان در حوزه معاونت عمرانی استانداری به عنوان دبیرخانه مصوبات سفر ایجاد شده و به طور روزانه پیگیر انجام مصوبات مختلف است.

وی اظهار کرد: رویکرد ما در سطح استان برقرای توازن منطقه‌ای است و اینکه تمامی مناطق استان، شهرستان‌ها و شهرها و بخش‌ها به تناسب از مصوباتی که به تصویب می‌رسد بهره‌مند می‌شوند.

استاندار خراسان رضوی  با بیان اینکه مطالبات مردم حداقلی است، افزود:  این مطالبات باید شنیده شوند و از طریق همدلی، هم افزایی و انسجام بین دستگاهی مشکلات مردم حل و فصل شود.

وی با اشاره به در پیش بودن رویداد انتخابات نیز گفت: با تلاش همه عوامل اجرایی زمینه برگزاری انتخاباتی با شکوه با حضور پرشور مردم در امنیت و سلامت کامل فراهم شده است.

استاندار خراسان رضوی در سفر خود به خوشاب از شهرهای نوده انقلاب، مشکان و سلطان آباد و ۲ منطقه روستایی این شهرستان دیدن کرد.

انتهای پیام

نظر شما