شناسهٔ خبر: 47302128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی:

موانع راه تولید برداشته می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از رویکردهای مهم استان پشتیبانی و مانع‌زدایی برای تولید است.

صاحب‌خبر -

محمدصادق معتمدیان سه‌شنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه، در دیدار مردمی با مردم مناطق روستایی خوشاب بیان کرد: در سفر به شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان طی ماه‌های گذشته مصوبات زیادی با رویکرد مانع‌زدایی و جهش تولید تصویب شده است.

وی اظهار کرد: در قالب سفرهای شهرستانی پس از احصای مشکلات در جلسه شورای اداری با حضور مدیران استانی و منطقه‌ای راهکارهای سریع برای رفع مشکلات بررسی و عملیاتی می‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: هدف از حضور در شهرستان‌ها دیدار با مردم است تا از این طرق مدیران ارشد استانی در جریان مشکلات قرار گرفته و با همفکری، هم‌افزایی و همچنین با کمک دستگاه‌های اجرایی مطالبات مردم پیگیری شود.

معتمدیان با تاکید بر توجه به مناطق کمتر برخوردار افزود: بخشی از مشکلات شهرستان‌ها در این سفرها حل می‌شود و مابقی آن در دستور کار قرار می‌گیرد تا شرمنده مردم نباشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مناطق روستایی خوشاب در حوزه مخابرات است، مطرح کرد: برای رفع این مشکل، تقویت شبکه ارتباطی و زیرساخت‌های مخابراتی در دستور کار قرار می‌گیرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: با ارتقای شبکه‌های مخابراتی مشکل مردم روستایی منطقه در آنتن دهی موبایل و اینترنت پرسرعت رفع می‌شود.

وی گفت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات‌رسانی بی‌وقفه به مناطق روستایی است و توسعه زیرساخت‌های مناطق روستایی در طول دوران انقلاب اسلامی هیچ‌گاه متوقف نشده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: در ارائه خدمات و توسعه زیرساخت‌های آب، برق، گاز، درمان و آموزش به مناطق روستایی مناطق کوهستانی، صعب‌العبور و مرزی توجه بیشتری شده است.

معتمدیان گفت: گازرسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین به منظور رونق کسب و کار و اشتغال روستایی در هر منطقه متناسب با ظرفیت‌های مختلف کشاوری، دامپروری، صنعتی و خدماتی با احداث زیرساخت‌های لازم و ارائه تسهیلات حمایت می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما