شناسهٔ خبر: 47305108 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیریت مصرف یک لامپ ۱۰۰ واتی خاموشی به همراه ندارد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت : اگر هر خانواده‌ای مصرف یک لامپ ۱۰۰ واتی را مدیریت کند، هیچ گونه کمبود و خاموشی برق نخواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت : به دلیل کمبود بارش‌ها در سطح کشور، افزایش دما و مصرف انرژی به خاطر کرونا، مصرف برق زیاد شده و تابستان بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت.

او گفت : درخواست ما این است که برای عبور از پیک تابستان و اینکه خاموشی نداشته باشیم، مردم در ساعت‌های پیک مصرف از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ساعت ۲۰ تا ۲۲ شب همکاری و مدیریت مصرف داشته باشند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب افزود: در یک ماه گذشته توانسته ایم مدیریت بار را به خوبی پیش ببریم به طوری که مصرف انرژی و پیک ما در اردیبهشت ماه امسال نسبت به فروردین ماه ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش بار داشته است.

اسدی افزود: برای کاهش خاموشی ها، پروژه‌هایی را در حوزه صنعت برق از سال ۹۹ آغاز کردیم و خوشبختانه این پروژه‌ها را به نحوی اجرایی کردیم که در اوایل امسال در مدار بهره برداری قرار بگیرند.

او گفت: امسال با جدیت بیشتری از سال‌های گذشته تلاش خواهیم کرد تا سیاست‌ها و برنامه‌های وزارتخانه را برای توسعه صنعت برق را اجرایی کنیم .

انتهای پیام/د

نظر شما