شناسهٔ خبر: 47302837 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مقتدی الصدر: قیام فلسطین این بار تنها با سنگ و محدود به غزه نیست

الصدر رهبر جریان صدر عراق با تاکید بر حمایت از ملت فلسطین گفت: قیام فلسطین این بار تنها با سنگ و محدود به غزه نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری موازین نیوز، مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق پیامی را در صفحه کاربری خود در توئیتر منتشر کرد که بر حمایت از قیام ملت فلسطین تاکید داشت.

وی در این پیام نوشت: بسیاری پیش از این از توقف قیام فلسطین خبر داده بودند و به همین جهت آمریکا برای فروش قدس به صهیونیست‌های تروریست شتافت.

مقتدی الصدر ادامه داد: از طرفی دیگر نیز برخی با این خیال که قیام تمام شده است به عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی روی آورده اند.

رهبر جریان صدر با تاکید بر اینکه رفتار‌های بی‌خردانه اسرائیل سبب برافروخته شدن شعله قیام فلسطینی‌ها شده است، گفت: قیام فلسطین این بار تنها با سنگ و محدود به غزه نیست.

وی افزود: این قیام در حقیقت همه مناطق قدس شریف و رام الله و همه اراضی اشغالی را دربر می‌گیرد.

مقتدی الصدر به گستردگی دامنه این قیام در خارج از سرزمین‌های فلسطینی اشاره کرد و گفت: تمامی افرادی که به آرمان فلسطین ایمان دارند به این قیام خواهند پیوست و این صرفا به مردمان عرب ختم نمی‌شود.

وی گفت: بطور مثال دامنه حمایت از ملت فلسطین تا اندونزی نیز رسیده است و از همین رو از مردم اندونزی هم قدردانی می‌کنیم و امیدواریم دیگر ملت‌ها نیز به کمک فلسطین بشتابند.

رهبر جریان صدر در ادامه ضمن شکرگزاری از خدای منان که دشمن اسرائیلی را آشفته و دیوانه و به دور از همه هنجار‌های دینی، اجتماعی، بین المللی و قانونی قرار داده است گفت: بر این موضوع امیدواریم که آتش این قیام آغازگر پایان این دشمن و آغازگر ثبات در همه منطقه باشد.

مقتدی الصدر در پایان خطاب به غزه گفت: صبور و مقاومت بمانید.

وی افزود: خداوند یاری دهنده شماست و ما با شما هستیم شب می‌گذرد و اشغالگر نابود می‌شود.

رهبر جریان صدر تاکید کرد: ما رنج شما را در بحبوحه حمله دشمنان به شما و رسیدن سلاح آمریکایی به دستان تروریسم صهیونیستی درک می‌کنیم؛ باید بدانید که ایمان از هر سلاحی قوی‌تر عمل می‌کند.

بسیاری از مردم در کشورهای مختلف دست به حمایت از مردمان فلسطین زدند و اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما