شناسهٔ خبر: 47283557 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

دستگیری سارق منزل با ۱۰ فقره سرقت / اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در نجف آباد

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارق منزل با ۱۰ فقره سرقت

سرهنگ "حسین ترکیان رییس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از منازل شهروندان در شهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

دستگیری سارق منزل با ۱۰ فقره سرقت / اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در نجف آباد


او افزود: پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی یک سارق در این رابطه شناسایی و دستگیر شد.

 

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: این سارق در بازجوئی‌های تخصصی پلیس به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: رعایت توصیه‌های پلیس و از بین بردن فرصت‌های ارتکاب جرم زمینه وقوع بسیاری از جرایم را از بین می‌برد.

 

کشف ۱۱ فقره سرقت کابل هوایی در اصفهان

سرهنگ "حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت کابل‌های هوایی در شهرستان "اصفهان"، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام اقداماتی تخصصی یک سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ اکبری از تحویل سارق به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: رعایت توصیه‌ها و هشدار‌های انتظامی و از بین بردن فرصت‌های ارتکاب جرم زمینه وقوع انواع جرایم از جمله سرقت را از بین می‌برد و مجرمان را در راه رسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذارد.

 

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در نجف آباد

سرهنگ "محمدحسین باباکلانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده، پس از هماهنگی قضائی، توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ودر نجف آباد اجراء شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "نجف آباد" افزود: ماموران انتظامی در اجرای این طرح، ۲ کیلو گرم انواع موادمخدر کشف و ۲۵ نفر خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر را دستگیر کردند.

سرهنگ "باباکلانی" در پایان با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده، متهمان به همراه اقلام کشف شده به مرجع قضایی تحویل شدند، خاطرنشان کرد: اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده همچنان ادامه دارد چرا که این طرح‌ها نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرم دارد.


انتهای پیام/م

نظر شما