شناسهٔ خبر: 47282944 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

استان ایلام در حال گذر از پیک چهارم کرونا است

کریمیان گفت:استان ایلام در حال گذر از پیک چهارم کرونا است و در این پیک همکاران ما در تمام حوزه‌های دانشگاه علوم پزشکی با همدلی و همگرایی شایستگی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،اولین جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سال ۱۴۰۰با حضور رییس دانشگاه، معاونین و مدیران ستادی و سایر اعضاء در دفتر ریاست محترم دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیرمقدم و تقدیر از زحمات و تلاش‌های همکاران در عرصه خدمت به مردم استان ایلام و مدیریت مقابله با بیماری کرونا گفت:در یک سال اخیر همکاران ما در عرصه خدمت مردم و مقابله با بیماری کرونا با تلاش و فعالیت جهادگونه و ایثارگرانه به خوبی درخشیده‌اند که حاصل آن رضایت‌مندی عمومی جامعه برای دانشگاه بوده است.

کریمیان بیان کرد:اگرچه پیک چهارم کرونا نسبت به پیک سوم در سطح استان سرعت انتشار و همه‌گیری آن بالاتر بود، اما همکاران ما با ایثار و فداکاری در راه خدمت به مردم و نجات جان بیماران به شایستگی عمل نمودند که از این ایثار و از خودگذشتگی و روحیه همدلی و همگرایی تقدیر و تشکر می‌کنم.

او عنوان کرد:همدلی و ایثار و فداکاری همکاران در پیک چهارم کرونا باعث شد که این پیک علیرغم گستردگی و سرعت بالای انتشار به خوبی مدیریت شود.

کریمیان اضافه کرد:عرصه دیگری از خدمت که همکاران ما توانستند دانشگاه را سربلند کنند، واکسیناسیون علیه بیماری کرونا است که به لطف و عنایت حق تعالی و تلاش و مسئولیت‌پذیری همکاران؛ در این رابطه نیز به خوبی ظاهر شده‌ایم و در این خصوص خوشبختانه مشکل و چالشی تاکنون نداشته‌ایم.

او یادآور شد:در عرصه واکسیناسیون همکاران معاونت بهداشتی با مسئولیت پذیری و دلسوزی به مردم و جامعه هدف خدمت نموده‌اند که از تلاش و زحمات آنان تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد:یکی دیگر از عرصه‌هایی که دانشگاه توانسته از شایستگی‌های خود را نشان دهد، حوزه معاونت توسعه است که علیرغم تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی کشور و کمبود اعتبارات در عرصه احداث پروژه‌های مختلف بهداشتی درمانی و آموزشی و ... در سطح دانشگاه، دستاورد‌های ارزشمندی داشته که در این راستا از همکاران حوزه معاونت توسعه نیز تقدیر و تشکر می‌کنم.

او اعلام کرد:تمام حوزه‌های دانشگاه از جمله غذا و دارو، درمان، آموزش، تحقیقات و فناوری و سایر حوزه‌ها برای اعتلای حوزه سلامت در استان و سربلندی دانشگاه علوم پزشکی اهتمام و جدیت خود را به کار گرفته‌اند که قابل تقدیر است.

کریمیان اظهار کرد:مسئولان وزارت بهداشت قول‌های مساعدی در خصوص اختصاص اعتبارات برای اتمام پروژه‌های بهداشتی درمانی در سطح استان داده‌اند که در ایامی که به پایان دولت مانده، باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم و برای اختصاص اعتبارات و اتمام و راه اندازی آنان نهایت تلاش‌مان را به کار گیریم.

انتهای پیام/ د

نظر شما