شناسهٔ خبر: 47292867 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد؛

طرح تحول نظام سلامت یکی از طرح های ارزنده برای خدمت به بیماران

کریمیان گفت:طرح تحول نظام سلامت یکی از طرح های ارزنده برای خدمت به مردم و بیماران است که ان‌شاءالله این طرح در آینده نیز اجرایی گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،با حضور رییس دانشگاه، معاونین، روسای سازمان‌های بیمه‌گر، مدیران ستادی دانشگاه، روسای بیمارستان‌های تابعه دانشگاه و سایر اعضای ستادی؛ یکصدوشانزدهمین و اولین جلسه ستاد اجرایی طرح تحول نظام سلامت در سال ۱۴۰۰ در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیرمقدم به حاضران، از زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه و فداکارانه همکاران در راه مبارزه با بیماری کرونا در سال ۹۹ تقدیر کرد و گفت:همکاران محترم ما در حوزه‌های مختلف دانشگاه به شایستگی در راه خدمت به مردم و تحقق اهداف و برنامه‌های حوزه سلامت تلاش کردند.

کریمیان  علیرغم اینکه در سال‌های اخیر به واسطه تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی دشمنان، اعتبارات حوزه سلامت کاهش یافته، اما خوشبختانه در استان توانسته‌ایم با اخذ منابع و اعتبارات مناسب از مرکز، بسیاری از مشکلات و چالش‌های حوزه سلامت را رفع کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: خوشبختانه تعامل شایسته‌ای بین دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های بیمه‌گر در استان وجود دارد که نشانگر همدلی و همراهی برای خدمت به مردم است.

کریمیان در خاتمه سخنان خود یادآور شد: کاهش هزینه‌های اضافی و مدیریت آن‌ها در سطح سیستم سلامت از راه‌هایی است که ما را در راه خدمت‌دهی بیشتر به جامعه کمک می‌کند لذا مسئولان و دست اندرکاران حوزه‌های مختلف دانشگاه این مسئله را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/ د

نظر شما