شناسهٔ خبر: 47270519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر عامل بنیاد فرهنگی «حضرت مهدی موعود (عج)» فارس:

برخی ها با توهین و تهمت های انتخاباتی، برای خود گرفتاری آخرت درست می کنند

آیت الله حدائق گفت: نباید به رای دیگران توهین کنند، برخی ها در انتخابات برای خود گرفتاری آخرتی می خرند و باعث می شوند کفه گناهان شان به خاطر توهین و تهمت ها سنگین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  شیراز ، آیت الله «علیرضا حدائق»، امروز (دوشنبه 27 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به پذیرش حوزه های علمیه، گفت: پذیرش حوزه های علمیه «مولی الموحدین» پایه یک تا سه، «غدیریه» خواهران، «منصوریه» هم سطح 2 و سه حوزه و همچنین درس خارج در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول حوزه علمیه «منصوریه» شیراز با اشاره به اینکه رسانه عامل تشویق برای حضور در حوزه علمیه شوند، تاکید کرد: پذیرش بیش از یک ماه است که آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی «حضرت مهدی موعود (عج)» فارس با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر کشور کمک های مومنانه ای شاهد بودیم، اضافه کرد: 60 مبلغ این حوزه علمیه تحت عنوان گروه فرهنگی «عمار» به سراسر استان اعزام شدند و 2 هزار و 700 کمک های معیشتی دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش و اعتبار هر جامعه ای به رشد و شکوفایی مسائل دینی در آن جامعه است، افزود: بنا نیست کسی در انتخابات تخریب شود، اگر کسی، کسی را نمی پسندد نباید نامزد را تخریب کند.

آیت الله حدائق با اشاره به اینکه نباید به رای دیگران توهین کنند، برخی ها در انتخابات برای خود گرفتاری آخرتی می خرند و باعث می شوند کفه گناهان شان به خاطر توهین و تهمت ها سنگین شود، افزود: باید انسان های دلسوز و ناصح انتخاب کنیم اما این را هم نباید فراموش کرد که لازم است همه اخلاق انتخاباتی را مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش کنیم حضور حداکتری در انتخابات شکل گیرد چرا که مشتی به دهان یاوه گویانی است که حضور کم رنگ را عنوان می کنند، افزود: اگر کسی از فردی و یا نحوه فعالیت او ناراحت است نباید کم کاری او را پای اصل انقلاب و نظام بگذارد.

به گفته وی، شایستگی باید اصل شود باید رفتار های ناسیونالیستی را کنار بگذاریم این ها با معیار اسلام نمی سازد.

آیت الله حدائق همچنین با اشاره به اسراف انتخاباتی هم گفت: اسلام با اسراف مخالف است و اگر کسی به اندازه نصف لیوان آب اسراف کند از عدالت خارج شده مگر اینکه استغفار کند.

وی در پایان گفت: یکی از دیگر فعالیت های حوزه علمیه «منصوریه» شیراز، افتتاح مدرسه ابتدایی و پیش دبستانی «گل های مهدوی» است که در فضایی برگرفته از معنویت ایجاد شده است و خانواده ها برای ثبت نام فرزندان خود می توانند به آدرس https://mansurieh.com/mahdavy/ مراجعه کنند.

پایان پیام/130

نظر شما