شناسهٔ خبر: 67628386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

الحاق ۱۱ دستگاه خودروی عملیاتی جدید به ناوگان هلال‌احمر قزوین

سرپرست جمعیت هلال‌ احمر استان قزوین از الحاق ۱۱ دستگاه خودروی عملیاتی جدید به ناوگان جمعیت هلال احمر استان، خبر داد. سرپرست جمعیت هلال‌ احمر استان قزوین از الحاق ۱۱ دستگاه خودروی عملیاتی جدید به ناوگان جمعیت هلال احمر استان، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ناصر صبوری غیاثوند در این رابطه، گفت: تجهیزات امداد و نجات جمعیت هلال احمر که عمده ترین آن خودرو ها هستند از جمله تجهیزات مورد نیاز برای امدادسانی در حوادث است که با تجهیز و نوسازی آن می توان خدمات بهتر و مناسب تری به هموطنان عزیز ارائه کرد در همین راستا، ۱۱ دستگاه خودروی عملیاتی طی مراسمی در حرم امام خمینی (ره) به ناوگان جمعیت هلال احمر استان قزوین، اضافه شد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با حضور دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری و رییس جمعیت هلال‌احمر، امروز برگزار شد، ادامه داد: بر هیچ کس پوشیده نیست که توان امدادی جمعیت هلال احمر نیز از حیث کیفی و کمی در سال های اخیر به صورت چشم گیری افزایش یافته است و این توانمندی‌ها به ویژه در مقوله تربیت امدادگران و نجاتگران و همچنین ایجاد زیرساخت های امدادی بیشتر رخ نمون کرده است.

صبوری غیاثوند افزود: نوسازی و تجهیز ناوگان امدادی در جمعیت هلال احمر از جمله فعالیت های توسعه ای این نهاد خدمت رسان می‌باشد که بی شک منشاء خدمات بسیاری در حوادث را می تواند در پی داشته باشد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: با توجه به حضور جمعیت هلال احمر در صف اول در زمان بروز حوادث، امیدوارم با تقویت هرچه بیشتر این نهاد عام المنفعه و تجهیز و بهسازی آن با توجه به وسعت کشور و حجم وسیع حوادث، بتوانیم پاسخگویی خوبی در حوادث داشته باشیم.

انتهای پیام 

نظر شما