شناسهٔ خبر: 47261804 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرپرست فرمانداری ماهشهر:

جهش‌یافته بودن کرونای ۲ خدمه کشتی برزیلی تأیید نشده است

بندری گفت: جهش‌یافته بودن کرونای ۲خدمه کشتی برزیلی در بندر امام خمینی (ره) هنوز تأیید و محرز نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری رئیس ستاد مقابله با کرونای ماهشهر با اشاره به ابتلای دو خدمه کشتی برزیلی در بندر امام گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با جدیت تمام اوضاع را در کنترل دارند و پایش‌ها و کنترل‌ها در مبادی بزرگ‌ترین بندر فله بار کشور دقیق و به طور کامل انجام می‌شود و این روند در بازدید مشترک با رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز مورد بررسی قرار گرفت.

او با بیان اینکه در پایش‌های انجام شده به سرعت متوجه ابتلای دو خدمه کشتی برزیلی پهلو گرفته در بندر امام خمینی (ره) شدیم و بلافاصله آن‌ها را در همان کشتی قرنطینه کردیم، افزود: هنوز جهش‌یافته بودن نوع ویروسی که این دو خدمه کشتی برزیلی به آن مبتلا شده‌اند تأیید و مشخص نشده است.

بندری ادامه داد: استقبال از این طرح به ویژه در مناطق حاشیه‌نشین شهرستان کم بوده است و با صدای رسا از همشهریان تقاضا می‌کنم در این طرح که تنها راه نجات از این ویروس منحوس است شرکت کنند تا هرچه سریع‌تر شاهد پایان پاندمی کرونا باشیم.

سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: رسانه‌ها، شهرداری‌ها، اصناف و افرادی که با بدنه و اقشار جامعه ارتباط دارند مردم را ترغیب به شرکت در این طرح کنند و سه نوع واکسن در این طرح موجود است و متناسب با گروه سنی و شرایط جسمی افراد به آن‌ها تزریق می‌شود و این حقی است که افراد مشمول طرح باید از آن استفاده کنند.

این مقام مسئول در ادامه به برگزاری حضوری امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم اشاره کرد و افزود: کد ملی همه دانش‌آموزان این دو مقطع در نرم‌افزار ماسک وارد شده و اگر دانش‌آموزی در دو هفته گذشته مبتلا به کرونا بوده از ورودش به جلسه امتحان جلوگیری خواهد شد.

بندری گفت: تمام توان خود را برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هنگام برگزاری امتحانات به کار گرفته‌ایم و خانواده‌ها در این مورد اطمینان خاطر داشته باشند.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها:

نظر شما