شناسهٔ خبر: 47257652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فکری: بازیکنان نفت مسجدسلیمان شایسته بازی در تیم ملی هستند

اهواز - ایرنا - سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: خوشحالم که مربی چنین بازیکنانی هستم و معتقدم که آنها می‌توانند در تیم‌های بزرگ و حتی تیم ملی بازی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا محمود فکری یکشنبه شب پس از برد مقابل میهمان خود ماشین سازی تبریز در نشست خبری بیان کرد: خوشبختانه روحیه برد به تیم برگشته که اتفاق بسیار خوبی است. بازیکنان ما با تمام وجود در هر ۲ نیمه تلاش کردند و در آخرین لحظه به گل رسیدیم.

وی با بیان اینکه تیم ماشین سازی بازی بسیار خوبی ارایه داد که به آقای اکبرپور تبریک می‌گویم افزود: بازی مقابل ماشین سازی برای ما سخت‌تر از ۲ بازی قبلی‌ بود. ما در سه بازی هفت امتیاز گرفتیم و معتقدم این امتیازها به سادگی به دست نیامده است.

فکری با اشاره به اینکه تیم ما مشکلاتی دارد که امیدوارم مسوولان شهرستان به فکر بازیکنان باشند گفت: ابتدا به دنبال بقای تیم در لیگ برتر بوده و بعد به دنبال جایگاه بهتری هستیم اگرچه توانایی رسیدن به جایگاه بهتری را داریم.

وی افزود: ما ابتدا باید به نقطه امن برسیم و دغدغه سقوط در لیگ را نداشته باشیم لذا تا آخرین لحظه برای خوشحالی مردم تلاش می‌کنیم. 

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: کرمانشاهی از دروازه‌بانان خوب ما و لیگ است و امیدوارم مربیان تیم ملی او را ببینند. این بازیکن در آینده می‌تواند پیراهن شماره یک تیم ملی را هم بپوشد و مطمئن هستم مربیان تیم‌های بزرگ او را زیر نظر دارند.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما ظرفیت لژیونر شدن را هم دارند ادامه داد: از همه رسانه‌ها و هواداران تیم نفت مسجدسلیمان تشکر می‌کنم آنها شاید در استادیوم نباشند اما وجودشان را احساس می‌کنیم و انرژی خوبی به ما می دهند.

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ماشین سازی عصر روز یکشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان با نتیجه یک بر صفر نفت به پایان رسید.

نظر شما