شناسهٔ خبر: 47242584 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختتامیه جایزه ملی کتاب سال تبریز برگزار می‌شود

معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز گفت:برگزیدگان پنجمین جایزه ملی کتاب سال تبریز ۲۸ اردیبهشت ماه با حضور هیئت‌داوران و اهل قلم در عمارت تاریخی شهرداری معرفی خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین حمیدی معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز گفت: پنجمین جایزه کتاب سال تبریز یکی از بزرگترین رویداد‌های فرهنگی شهر تبریز به شمار می‌رود و با معرفی اسامی نامزد‌های دریافت جایزه در بخش‌های مختلف در مرحله پایانی خود قرار دارد.

او با اشاره به استقبال مؤلفان و ناشران از پنجمین دوره جایزه کتاب سال تبریز، افزایش سرانه مطالعه، تکریم نویسندگان و ناشران و ترغیب جامعه برای کتابخوانی را هدف برگزاری جشنواره کتاب سال تبریز عنوان کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های اساسی اهالی فرهنگ تبریز گسترش و تعمیق کتابخوانی در سطوح مختلف جامعه است.

حجت الاسلام حمیدی برگزاری جایزه ملی کتاب سال تبریز را زمینه‌ای برای کسب عنوان پایتختی کتاب در سال ۱۴۰۱ دانست و ضمن تقدیر از اهتمام سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برای برگزاری این برنامه ابراز امیدواری کرد با همراهی اصحاب قلم، فرهنگ و هنر شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر ششمین جایزه ملی کتاب سال تبریز در سال آینده باشیم.

انتهای پیام/ک

نظر شما