شناسهٔ خبر: 47239247 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمایت تحسین برانگیز کارکنان ایتالیایی از مردم مظلوم فلسطین

کارکنان بندر لیورنو ایتالیا در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین از بار زدن کشتی حامل سلاح برای رژیم صهیونیستی خودداری کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند در بندر لیورنو ایتالیا، کارکنان از بار زدن کشتی‌ای که مقصدش فلسطین اشغالی بود، خودداری کردند.

این منابع، بار این کشتی را سلاح عنوان کردند. دیده بان سلاح در بنادر اروپا و مدیترانه، مقصد این کشتی حامل کانتینر‌های پر از سلاح و مواد منفجره را بندر اسدود در فلسطین اشغالی بود اعلام کرد.

گفتنی است؛ روز جمعه نیز همزمان با تشدید حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به فلسطینی ها، هزاران شهروند ایتالیایی در شهر میلان با برگزاری تجمع بزرگ، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایت‌های صهیونیست‌ها را در غزه محکوم کردند.

تظاهرکنندگان با سر دادن شعار‌هایی مانند "شرم بر تو، اسرائیل" و "فلسطین باید آزاد گردد" کشتار شمار زیادی از کودکان بی گناه فلسطینی توسط جنگده‌های صهیونیستی در غزه را محکوم کردند. تجمع کنندگان همچنین از تحریف اخبار فلسطین توسط رسانه‌های گروهی ایتالیا به شدت انتقاد کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما