شناسهٔ خبر: 47218995 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دادگاه فرانسه ممنوعیت اعتراضات ضد صهیونیستی را تایید کرد

دادگاهی در فرانسه بر ممنوعیت برگزاری اعتراضات در حمایت از مردم فلسطین مهر تایید زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دادگاهی در فرانسه ممنوعیت اعلام شده از سوی پلیس این کشور در خصوص برگزاری تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از برگزار کنندگان، ممنوعیت پلیس در خصوص اعتراضات حامیان فلسطین که قرار است امروز (شنبه) در پاریس برگزار شود، از سوی دادگاه فرانسه تایید شد.

به دنبال آخرین حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، پلیس پاریس روز پنج‌شنبه با صدور دستوری منع برگزاری تجمع در پایتخت فرانسه را در حمایت از مردم فلسطین صادر کرد.

وزیر کشور فرانسه در پیامی توئیتری اعلام کرد: من از رئیس پلیس پاریس خواسته‌ام که اعتراضات شنبه مرتبط با تنش‌های اخیر در خاورمیانه را ممنوع کند.

او با اشاره به اعتراضات در جریان جنگ قبلی غزه افزود: در سال ۲۰۱۴ اخلال جدی در نظم عمومی دیده شد، از روسای پلیس در سراسر فرانسه خواست که در برابر اعتراضات جدید احتیاط کنند.

حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در غزه و قدس اشغالی و پاسخ کوبنده نیرو‌های مقاومت به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

رژیم اشغالگر قدس تاکنون ده‌ها ساختمان و خانه را در نوار غزه به ویژه شهر‌های غزه و خان یونس هدف قرار داده و ویرانی‌های زیادی به بار آورده است. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایات صهیونیست ها، اراضی اشغالی از جنوب تا شمال را آماج حملات گسترده موشکی و راکتی قرار داده که طی آن چند صهیونیست به هلاکت رسیده، ده‌ها صهیونیست زخمی شده و خسارت‌های سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد شده است. برای اولین بار موشک‌های مقاومت به شمالی‌ترین شهر‌های اشغالی رسیده و آژیر خطر حتی در الجلیل و مناطق دورتر از آن نیز به صدا درآمده است.

انتهای پیام/

نظر شما