شناسهٔ خبر: 47213249 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

۱۴ دستگاه موتورسیکلت سنگین توقیف شده اند

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه موتورسنگین ۱۰۰۰ سی‌سی zx در بزرگراه چمران خبر داد.

صاحب‌خبر -

۱۴ دستگاه موتورسیکلت سنگین توقیف شده اندبه گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی همه‌خانی با اشاره به طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین که بدون مجوز در تهران اقدام به تردد می‌کنند، گفت: ساعتی پیش، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین که مشغول تردد و انجام حرکات مخاطره‌آمیز در مسیر بزرگراه چمران به شمال قبل از پل نمایشگاه بود، توقیف گردید.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توقیف این موتورسیکلت سنگین هزار سی‌سی zx، با اجرای طرح‌های پلیسی توسط تیم منطقه ۲۳ پلیس راهور تهران بزرگ صورت گرفت.

وی بیان کرد: طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و بدون مجوز در سطح شهر تهران ادامه دارد و پلیس راهور تهران بزرگ با ناقضین قانون، هنجارشکنان و راکبان موتورسیکلت‌های سنگین که باعث ایجاد مزاحمت و سروصدا می‌شوند و با حرکات نمایشی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی می‌کند و موتورسیکلت آن‌ها نیز توقیف می‌شود.

به‌گفته این مقام انتظامی، با توقیف این دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه چمران، جمع توقیفی‌های موتورسیکلت سنگین از ابتدای این طرح (سال ۱۴۰۰) به عدد ۱۴ دستگاه رسید.

نظر شما