شناسهٔ خبر: 47212991 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه کرج:

دولت مذاکرات را به انتخابات پیش رو گره نزند

آیت الله حسینی همدانی گفت: تقاضای جدی ما این است که دولت مذاکرات را به انتخابات پیش رو گره نزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت‌الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های این هفته خود گفت: در مذاکرات وین ولو آمریکا در آن حضور ندارد اما نظراتش را جهت برجام دو و سه و چهار توسط اروپایی‌ها که دشمنییشان کم تر از آمریکا نیست القاء می‌کند.

امام جمعه کرج افزود: ایران چون تعهدات خودش را انجام داده عجله‌ای ندارد، اما دستگاه دیپلماسی باید به تذکر رهبری توجه تام داشته باشد که نباید اجازه دهد مذاکرات این دوره فرسایشی شود و آن‌ها بهانه‌تراشی کنند، چون نتیجه حداقلی خواهد شد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: تقاضای جدی ما این است که دولت مذاکرات را به انتخابات پیش رو گره نزند لذا همه باید به این موضوع توجه داشته باشند و دولت هم مواظب این مسئله باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری بابیان این که در روزهای اخیر اخباری مبنی بر گفتگوهای ایران و عربستان در عراق به گوش رسید و چند روز بعد تائید شد افزود: بالاخره امروز عربستان باآن‌همه ثروت و وابستگی به قدرت‌های دیگر سیادتی برجهان عرب و قدرتی در منطقه ندارد یعنی درواقع کلاه او پشم ندارد.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: امروز مظلومیت یمن دامن او را گرفته و گرفتارش کرده به‌طوری‌که نجات خودش را و لو تاکتیکی در تعامل با ایران می‌بیند. 

او افزود: ایران هم به‌عنوان قدرت برتر منطقه و غرب آسیا که به‌واسطه مقاومت اسلامی و ایثار مدافعان حرم و خون پاکانی چون حاج قاسم سلیمانی عزیز به دست آورده از مذاکره استقبال می‌کند و ان‌شاءالله افرادی که به مذاکره رفتند مواظب همه جهات هستند و خواهند بود که منافع ایران از بین نرود.

امام جمعه کرج گفت: توجه داشته باشید که شورای شهر باید مجموعه‌ای از افراد با کارایی‌های مختلف که به درد مدیریت شهری بخورند باشد لذا به سابقه کاری و رشته تحصیلی و توانائی‌های افراد در این زمینه‌ها توجه داشته باشید و الا فرد خوبی باشد اما از عمران و شهرسازی و شهرداری اطلاعی نداشته باشد که ضرر خواهد زد و به‌راحتی سرش کلاه می‌گذراند و فقط آدم خوبی بودن که ملاک نیست.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود:  آدم خوبی بودن که فقط کفایت نمی‌کند باید کارایی‌های لازم را داشته باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز گفت:  افرادی که در مسائل فرهنگی و اجتماعی توانمند هستند هم باید در مجموعه باشند و ما به آن‌ها هم احتیاج داریم.

او گفت: همه افراد را نباید از یک سنخ انتخاب کرد و در هر شهری هر تعدادی که نیاز است باید از توانمندی مختلف در آن مجموعه‌ها قرار بگیرد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه عکس گرفتن و عکس داشتن باکسی دلیل بر تائید او نیست افزود: دیدم بعضی‌ها عکسی را که با من داشتند نشر دادند و نوشتند مثلاً کاندیدای… کأن می‌خواهد بگوید که من دارم او را تائید می‌کنم.

امام جمعه کرج گفت: یادتان باشد هرکس از عکس این استفاده را خواست بکند قطعاً من او را تائید نمی‌کنم یعنی قطعاً به آن شخص رأی ندهید و کسی که از یک عکس این‌طور سوءاستفاده می‌کند قطعاً به درد هیچ کاری نمی‌خورد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به این که مواظب باشید به اسم وحدت و ائتلاف و وحدت ائتلاف و ائتلاف وحدت و از این‌جور اسامی موجبات تفرقه به وجود نیاید، گفت: دوستان واقعاً این اسامی را بی‌مسما نکنند و اگر می‌خواهید کاری کنید دورهم جمع شوید و باهم کاری را انجام دهید تشقیق شقوق و انشقاق ثمری ندارد، بالاخره تضارب آرا بکنید به یک جمع‌بندی برسید.

او افزود: اسم درست کردن و هرکدام ۵۰ نفر دنبال خودمان بکشیم ثمره آن‌چنانی برای مردم ندارد.

خطیب نماز جمعه کرج گفت: آدم‌های پای‌کار درست‌وحسابی و سیاسی نه به معنای بد کلمه که توانمند هستند این‌ها را جمع کنید و همه هم اتفاق داشته باشید. بیایید شهر و استان را نجات دهید.

آیت الله حسینی همدانی افزود: من این را مربوط به‌کل استان عرض می‌کنم و ما مشکلات فراوانی داریم وثروت زیادی هم داریم، این منطقه ثروتمند است . بی‌پول نیست.

او گفت: اما بدی مدیریت و افکاری که می‌بینید هست باعث می‌شود که سرمایه‌ها هدر برود.

انتهای پیام/خ

نظر شما