شناسهٔ خبر: 47169699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ممنوعیت تردد بین‌شهری در گیلان

رئیس پلیس راهور گیلان از محدودیت تردد بین‌شهری در گیلان خبر داد و گفت: از ساعت ۱۴ امروز لغایت ۲۵ اردیبهشت علاوه بر ممنوعیت ورود و خروج به گیلان، تردد بین‌شهری نیز دارای محدودیت است.

صاحب‌خبر -

امیر طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه ورود خودروهای غیربومی در تعطیلات آخر هفته ممنوع است، اظهار کرد: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر شرایط ناپایدار این بیماری در استان به‌منظور پیشگیری از شدت یافتن شیوع آن و جلوگیری از ورود ویروس تغییریافته به گیلان، پلیس از ورود و خروج خودروهای با پلاک غیربومی در تعطیلات آخر هفته به مناسبت عید فطر‌ جلوگیری می‌شود.

وی از محدودیت تردد بین‌شهری در گیلان خبر داد و گفت: ماهیت محدودیت‌های تردد ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا جلوگیری از ورود و خروج غیرضروری بین استانی و شهری به‌منظور قطع زنجیره کرونا بوده از ساعت ۱۴ امروز لغایت ۲۵ اردیبهشت علاوه بر ممنوعیت ورود و خروج به گیلان، تردد بین‌شهری نیز دارای محدودیت است.

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به جریمه خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی گیلان بیان کرد: تردد خودروها از شهرهایی که بر اساس رنگ‌بندی اعلامی از سوی وزارت بهداشت دارای شرایط زرد، قرمز و نارنجی هستند به سایر شهرهای این‌چنینی ممنوع بوده و متخلفان توسط دوربین‌ها رصد و اعمال قانون می‌شوند.

طالبی با درخواست از مردم در خصوص رعایت محدودیت‌های اعمال‌شده در جاده‌های کشور افزود: پلیس راهور در انجام‌وظیفه محوله در خصوص اعمال قانون خودروهای غیربومی و الزام به برگشت آن‌ها به شهرهای خود اقدام می‌کند لذا از تمامی مردم درخواست دارم به اخبار غیررسمی و غیر مرتبط در خصوص عدم اعمال قانون تردد‌های بین‌شهری توجه نکنند.

انتهای پیام/خ

نظر شما