شناسهٔ خبر: 47163902 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حضور در ستاد انتخابات کشور

سردار دهقان: عرصه انتخابات کشور جای سلبریتی‌های سیاسی نیست

تهران- ایرنا- داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه عرصه انتخابات جای سلبریتی‌های سیاسی نیست، گفت: پاسخگویی به مردم، پذیرش مسوولیت و کارآمدی مسوولان نظام، حقوق همه ملت ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار دهقان با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرد. او نخستین داوطلبی است که همسرش او را در جریان ثبت نام انتخابات همراهی می کند. سردار دهقان همچنین پس از سردار سعید محمد دومین نظامی بلندپایه ای است که در نخستین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری در صحنه حاضر شده است.

سردار دهقان پس از ثبت نام در محل وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات ریاست جمهوری فیلم یا سریال نیست که تا لحظه آخر مردم را در تردید نگهداریم. از همین رو در نخستین روز برای ثبت نام اقدام کردم.

داوطلب نامزدی انتخابات وزارت کشور ادامه داد:  عرصه انتخابات کشور جای سلبریتی‌های سیاسی نیست. پاسخگویی به مردم، پذیرش مسوولیت و کارآمدی مسوولان نظام، حقوق همه ملت ایران است.

دهقان گفت: مردم ما شایسته زندگی بهتر از این هستند باید با مردم رو راست بود چون مشکلات کشور به دلیل عدم شفافیت است آنهم شفافیت دائمی نه شفافیت انتخاباتی.

داوطلب نامزدی انتخابات وزارت کشور اضافه کرد: مصرانه معتقد به برقراری عدالت و نظارت مردمی با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها هستم. با درک واقعی از ناظران و مطالبات و خشم مردم و با داشتن برنامه و مشکلات جامعه (با دو کتاب در دست) به میدان آمدم.

دهقان گفت: بعد از عنایت پروردگار متعال تنها به یاری خداوند متعال چشم دوخته ام. ایران با همه مردم آن فارغ از زبان، مذهب، دین، موقعیت و جنسیت تعریف می‌شود.  

وی ادامه داد: دولت من دولت شهروندان قدرتمند ایرانی است و آنها همه فارغ از هر نوع تبعیض برابرند.  دولت من صرفا بر اساس شایستگی افراد تشکیل می‌شود و به دنبال ایجاد آرامش واقعی در زندگی مردم خواهد بود ان شاءالله.

دهقان عنوان کرد: طبق گفته امام علی (ع) بر آنچه که گفتم نظارت می‌کنم و انچه می‌گویم مسوولیت آن را می‌پذیرم و درآینده پاسخگو نظام خواهم بود.

نام نویسی از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۸ صبح امروز در محل وزارت کشور آغاز شد و تا ساعت ۱۸ شنبه ۲۵ اردیبهشت به مدت پنج روز ادامه دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان دوره ای انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی و دومین میان دوره ای مجلس پنجم خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

نظر شما