شناسهٔ خبر: 47132024 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعطای تسهیلات رونق تولید به ۱۱۰ واحد تولیدی در استان زنجان

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صمت استان زنجان گفت: پارسال استان زنجان توانست رتبه سوم پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در کشور را از آن خود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، عباسی رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صمت استان زنجان گفت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت در سال جهش تولید و مطابق با برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت طرح حمایت و پشتیبانی از واحد‌های تولیدی در دستور کار برنامه‌های سازمان قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ساز و کار ثبت نام متقاضیان از اواسط سال ۹۹ در سامانه بهین یاب پیاده سازی و متقاضیان اخذ تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ثبت نام کردند.

او ادامه داد: ۱۵۰ متقاضی ثبت نام در این سامانه ثبت نام کردند که پس از بررسی‌های اولیه توسط سازمان در کمیته‌های استانی و تصویب آن‌ها، به بانک‌ها و موسسات خصوصی و دولتی معرفی شدند.

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صمت گفت: از این تعداد ۱۱۰ واحد تولیدی توانستند از تسهیلات طرح رونق تولید در استان زنجان به میزان هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بهره‌مند شوند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸، از رشد ۵۰ درصدی برخوردار بوده است.

او افزود: در این راستا استان زنجان توانست رتبه سوم کشوری را در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید به خود اختصاص دهد.

عباسی ادامه داد: با تأمین مالی واحد‌های تولیدی استان زنجان، شاهد حفظ و تثبیت ۱۱ هزار شغل و ایجاد ۵۰۰ شغل جدید بودیم.

 

انتهای پیام/م

نظر شما