شناسهٔ خبر: 47103295 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آموزش ۷ هزار نیروی جهادی توسط هلال احمر زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از امضای تفاهم نامه آموزشی مابین جمعیت هلال احمر استان زنجان و بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اهداف خیلی خوب و متعالی در این تفاهم نامه لحاظ شده است تا بتوانیم با کمک و همکاری بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان در راه رسیدن به این اهداف مهم تلاش کنیم.

او  با بیان اینکه آموزش ۷ هزار نفر در برنامه هدف این تفاهم نامه لحاظ شده است، افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان پارسال نیز  حدود همین تعداد آموزش برای همکاران و مردم استان زنجان ارائه داد.

موسوی ادامه داد: ارائه آموزش برای ۷ هزار نفر در قالب تفاهم نامه، گامی بزرگ برای ارتقاء آمادگی مردم و نیرو‌های امدادی و عملیاتی است و این مهم به افزایش تاب‌آوری جامعه و کاهش آسیب پذیری ناشی از حوادث در جامعه کمک خواهد کرد.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه آموزش‌های هلال احمر هیچ وقت تعطیل بردار نیست، گفت: با تمام  قوا در خدمت هستیم تا امسال و سال‌های آینده نیز این آموزش‌ها را ادامه دهیم و آموزش و بازآموزی‌ها نیز انجام می‌شود و سازماندهی تیم‌ها که موضوع بسیار مهمی به شمار می‌رود نیز محقق شود.


موسوی ادامه داد: تیم‌های بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در همه حوادث رزمایش‌ها، مانور‌ها و حوادث در کنار اعضای هلال احمر بوده‌اند و با هماهنگی و مشارکت هم برای مردم خدمت کرده ایم.


او گفت: سازماندهی کمک خواهد کرد تا در کوتاهترین زمان تیم‌های آموزش دیده بتوانند در لحظات طلایی که برای حوادث مدنظر است وارد عمل شوند چرا که با آموزش‌ها اثربخشی لازم در امدادرسانی‌ها مشاهده می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظر شما