شناسهٔ خبر: 47183862 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان زنجانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آغاز توزیع هزار سبد غذایی به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب طرح همای رحمت در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در آئین توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی گفت: جمعیت هلال احمر سالانه در قالب طرح همای رحمت برای خانواده‌های کم برخودار استان زنجان سبد غذایی تهیه و توزیع می‌کند.


او افزود: این طرح مشارکت و همکاری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین، نیکوکاران، داوطلبان در استان زنجان و کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه شده که بین هزار خانواده کم بضاعت توزیع می‌شود.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پارسال بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ سبد غذایی و معیشتی در قالب طرح کمک‌های مومنانه و همای رحمت برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمند در استان زنجان توزیع شد.


موسوی ادامه داد: از مجموع هزار سبد غذایی تهیه شده، ۷۳۰ بسته از منابع جمعیت هلال احمر کشور و  مابقی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی و  خیرین و نیکوکاران زنجانی تأمین شده است.


او افزود: امروز همه نمایندگان از شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌ها حضور دارند و این سبد‌هایی غذایی بارگیری و با کمک داوطلبان هلال احمر برای خانواده‌هایی که از قبل در شهرستان‌ها شناسایی شده اند، به دست خانواده‌های کم برخودار خواهد رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هر سبد غذایی معیشتی، شامل یک کیسه ۱۰ کیلویی، ۲ عدد روغن، رب گوجه فرنگی، شکر، ۲ عدد ماکارونی، شکر و قند و سویا بود.

آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در آئین توزیع سبد‌های  معیشتیف گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، خیرین و نیکوکاران در آستانه عید سعید فطر کار شایسته‌ای انجام داده است.


او افزود: خوشا به سعادت کسانی که در ماه مبارک رمضان از این فرصت استفاده کرده و در لبیک به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه اقدام کردند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما