شناسهٔ خبر: 47102841 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری سارقان خانه‌های ویلایی در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارقان خانه‌های ویلایی در مناطق فیاضیه و کوی ملت و یک عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: به دنبال نارضایتی ساکنان منطقه فیاضیه (حدفاصل بین دو شهرستان آبادان و خرمشهر) و بعضا کوی ملت مبنی بر سرقت از خانه‌های ویلایی آنان بلافاصله شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: نحوه سرقت از منازل ویلایی مناطق یاد شده، و جمع آوری مستندات و ضبط دوربین‌های مداربسته، حکایت از آن داشت که اعضای یک باند ۵ نفره در این سرقت‌ها دست دارند، که خوشبختانه پیگیری جدی رئیس کلانتری محل و تسلط و اشرافیت کارآگاهان آن یگان، موجب شد تا با استفاده از منابع اطلاعاتی خود، اعضای این باند ۵ نفره را ظرف کمتر از یک هفته شناسایی و با هماهنگی قضایی بازداشت کنند، از مخفیگاه سارقان اموال مکشوفه قابل توجهی از جمله لوازم منازل مالباختگان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: همچنین در راستای این ماموریت، ماموران پلیس موفق شدند یک عامل تیراندازی را که با سلاح کلت کمری به درب منزل شخصی تیراندازی کرد، شناسایی و دستگیر کنند سلاح وی نیز در بازرسی صورت گرفته کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه، سارقان دستگیری شده ضمن اعتراف به ۱۲ فقره سرقت منزل از مناطق فیاضیه و کوی ملت و همچنین اعتراف عامل تیرانداز به بزه انتسابی خود، پرونده قضایی علیه آنان تشکیل و از طریق مرجع قضایی با قرار صادره راهی زندان شدند.

انتهای پیام/ د

نظر شما