شناسهٔ خبر: 47100301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فراهم شدن بستر پرداخت الکترونیکی زکات فطره در آذربایجان شرقی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: با توجه به شیوع کرونا روش‌های جایگزین و نوین در بستر الکترونیک برای پرداخت زکات فطره و کفاره در استان آذربایجان شرقی فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فاتح  معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: علاوه بر روش‌های الکترونیکی در روز عید فطر نیز صندوق‌های کمیته امداد امام (ره) در شهر‌های استان آذربایجان شرقی آماده جمع آوری زکات فطره و کفارات مومنین خواهند بود.

او گفت: پارسال افزون بر ۱۱۸ میلیارد ریال زکات فطره و کفاره در استان آذربایجان شرقی جمع آوری شده بود که نسبت به سال ۹۸ رشد ۳۵ درصدی داشت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان  آذربایجان شرقی به نحوه هزینه کرد زکات فطره اشاره کرد و گفت: زکات فطره و کفارات پرداختی مردم استان در امور محرومان از جمله تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند، کمک به درمان و تحصیل مددجویان، کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، طرح‌های عام المنفعه و کمک به معیشت نیازمندان هزینه می‌شود.

فاتح با تشریح روش‌های الکترونیکی پرداخت زکات فطره و کفارات گفت: فطره سادات از طریق شماره گیری کد #۱*۵*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۰۰۳۹، فطره عام از طریق شماره گیری کد #۲*۵*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۱۷۶۴، کفاره عمد از طریق شماره گیری کد #۳*۵*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۵۷۱ و کفاره غیرعمد از طریق شماره گیری کد #۴*۵*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۸۳۰۵ قابل پرداخت است.

انتهای پیام/ک

نظر شما