شناسهٔ خبر: 47104130 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

موفقیت مردم در کار‌های خیر به واسطه روحیه تعاون است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:در دین مبین اسلام همواره بر روحیه تعاون تاکید شده است و با تآسی به همین موضوع می‌توانیم در کار‌های خیر به موفقیت برسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  عصر امروز در رزمایش احسان رمضان در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)گفت: اگر روحیه تعاون باشد تمام کار‌هایی که اجرا می‌شود می‌تواند نتیجه دار باشد در غیر این صورت نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.


اوافزود: کمک‌های فراوانی که از سوی نهاد‌ها مردم و بسیج انجام گرفته لازمه آن کمک رسانی به یکدیگر است تا نتیجه مطلوب حاصل شود و در این بین واقعاً اگر روحیه تعاون در مردم نبود گرفتار می‌شدیم، چرا که دولت به تنهایی توان کمک رسانی به نیازمندان را نداشت و این روحیه تعاون مردم ما مثال زدنی است و در سایر کشور‌ها وجود ندارد.

اوگفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در همه بحران‌ها و صحنه‌ها حضور داشته و اخیراً نیز در بحث واکسن کرونا نقش بسیار برجسته‌ای ایفا کرده است، این ستاد در راه رسیدگی به مردم محروم و ویژه در همه بخش‌ها شامل زلزله، سیل و سایر صحنه‌ها یاری‌گر نیازمندان و مردم عزیز است و به همین جهت از زحمات ایشان قدردانی می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین یاد آور شد: مردم عزیز و خیرین در بحث آزادسازی زندانیان غیرعمد نیز بسیار تلاش می‌کنند که نشان از روحیه تعاون دارد و از اول کرونا کمک‌های فراوانی توسط بسیج از محلات و مساجد تهیه و فراهم شده بود که به دست نیازمندان رسید و این نیز نمونه‌ای از روحیه تعاون است ،لذا همه وظیفه داریم در کار‌های خیر پیشقدم باشیم.

گفتنی است در فاز دوم از پنجمین مرحله از رزمایش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با عنوان احسان رمضان تعداد ۱۷ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۴ میلیارد تومان بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما