شناسهٔ خبر: 47093886 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

هشدار هنیه به نتانیاهو: با آتش بازی نکن!

ابنا

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ضمن محکومیت شدید جنایات اشغالگران علیه مسجد الاقصی گفت: به نتانیاهو هشدار میدهم که با آتش بازی نکند و ما با هر آنچه که داریم، از مسجد الاقصی و محله شیخ جراح دفاع خواهیم کرد و دشمن صهیونیستی بازنده این نبرد خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگو با شبکه الاقصی در رابطه با حوادث و درگیری های قدس تاکید کرد: به ساکنان قدس که به نیابت از امت وارد نبرد دفاع از مسجد الاقصی شدند، درود می‌فرستیم و نسبت به پیامدهای تجاوزات علیه این مسجد هشدار می‌دهیم.

هنیه اظهار داشت که دشمن صهیونیستی قصد تخلیه مسجد الاقصی از وجود نمازگزاران را دارد اما ما با جان و خون خود از آن دفاع خواهیم کرد.

وی اشاره کرد: دشمن صهیونیستی دست به حماقتی در قدس و مسجد الاقصی زده که عواقب و پیامدهای آن را نمی‌داند.

هنیه تصریح کرد که آنچه در قدس در جریان است، به رغم وحشی‌گری رژیم صهیونیستی موجب توقف روند عادی‌سازی با این رژیم خواهد شد.

رهبر حماس افزود: هرگز اجازه یهودی‌سازی محله شیخ جراح و تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی را نمی‌دهیم، آنچه در جریان است، انتفاضه و خیزشی است که باید ادامه داشته باشد.

 هنیه گفت: همه باید بدانند که فریاد کمک‌خواهی ساکنان قدس از مقاومت، برگرفته از آگاهی و بیداری آنان است.

هنیه به نتانیاهو هشدار داد که با آتش بازی نکند. وی افزود: ما با هر آنچه که داریم، از مسجد الاقصی و محله شیخ جراح دفاع خواهیم کرد و دشمن صهیونیستی بازنده این نبرد خواهد بود.

وی اظهار داشت: هیچ مسلمان و عرب و یا کشوری نباید قدس، میراث و تاریخ ما و احساسات و عواطف امت را نادیده بگیرد و با دشمن صهیونیستی رابطه برقرار کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که تماس‌های زیادی با مقامات و مسئولان کشورهای اسلامی و عربی داشته و نسبت به حملات و تجاوزات کنونی صهیونیست‌ها علیه مسجد الاقصی هشدار داده است.
هنیه افزود: ما خواستار مداخله فوری این طرف‌ها برای توقف جنایات دشمن صهیونیستی شدیم.

وی در پایان تاکید کرد: دشمن صهیونیستی هر نبردی را در قدس آغاز کند، در آن شکست خواهد خورد و توطئه‌های این رژیم علیه قدس همیشه محکوم به شکست است.
………………….
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما