شناسهٔ خبر: 47093767 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار سیستان وبلوچستان:

پیکر افراد فاسد و متخلف باید در برابر قانون بلرزد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هیچ فرد و سازمان متخلفی نباید از چنگال قانون مصون باشد و پیکره افراد فاسد باید در برابر قانون به لرزه بیفتد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان  گفت: هیچ یک از دستگاه‌های استان نباید انتظار داشته باشند که در برابر ترک مسوولیت و عدم انجام صحیح امور محوله مورد سووال قانون قرار نگیرند، همه ما وظیفه شرعی و قانونی داریم در راستای اصلاح اشکالات و تخلفات غیرعمد تلاش کنیم.

او با تاکید بر تعامل قانونی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی افزود: همه ما در مقابل مردم و قانون مسوول هستیم و هرگونه تخلف عامدانه که به مردم و جامعه صدمه وارد و در مسیر حرکت توسعه‌ای استان اختلال ایجاد کند باید مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.

استاندار سیستان وبلوچستان با بیان اینکه تصویب منطقه آزاد سیستان نقش مهمی در توسعه و تحول اقتصادی استان دارد تصریح کرد: تصویب منطقه آزاد سیستان با پیشنهاد و پیگیری استانداران سابق استان، نمایندگان مردم حوزه انتخابیه زابل در مجلس شورای اسلامی در دوره‌های نهم، دهم و دوره فعلی و حتی نمایندگان مردم منطقه بلوچستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی و کشوری به تصویب رسیده است.

رییس سازمان بازرسی سیستان وبلوچستان نیز در این نشست اظهارداشت: این سازمان برای ارایه خدمت هرچه بهتر و تقویت عملکرد، در کنار دستگاه‌های اجرایی ایفای نقش می‌کند.

حسن امامی با بیان اینکه هدف سازمان بازرسی اصلاح ساختار‌های غلط، رعایت برابری و پیشگیری از ترک فعل و مسوولیت است خاطرنشان کرد: رفتار‌های سلیقه‌ای به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید رضایت خداوند که در گرو رضایت مردم بوده در انجام وظایف مد نظر قرار گرفته شود.

انتهای پیام/گ

نظر شما