شناسهٔ خبر: 47079427 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گرفتاری اسرائیل در مثلث مقاومت، حزب‌الله و فلسطینی‌ها

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اسرائیل با قرار گرفتن در مثلث مقاومت، حزب‌الله و محاصره فلسطینیان از حفظ خود مایوس شده‌ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: روز قدس گرفتاری اسرائیل در مثلث مقاومت، حزب‌الله و فلسطینی‌ها روز جهانی است و همه دنیا باید به پاخیزند، زیرا خطری که در جریان اسرائیل برای فلسطین پیش آمد برای همه ملت‌های دنیا در کمین است.

او با بیان اینکه اسرائیل صف مقدم جبهه کفر است و فلسطین صف مقدم جبهه اسلام است افزود: فلسطینیان شهید می‌دهند و آواره می‌شوند و در این صف مقدم باقی می‌مانند و برای اسلام مقاومت می‌کنند و تمام مسلمانان باید در این صف شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه صفی که دشمن ایجاد کرده صفی مقابل پیامبر اسلام است و شما نباید در مقابل این صف بی‌تفاوت باشید ادامه داد: قدس یک سرزمین دیگر نیست بلکه یک صف مقدم در برابر کفر جهانی است و ما وظیفه داریم در این صف دخالت کنیم.

اسرائیل از حفظ خود مایوس شده‌ است

آیت الله علم الهدی بیان کرد: روزی که امام راحل فرمان نامگذاری روز جهانی قدس را صادر کردند، رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را تصرف کرده بود و کشورهای اطراف خود را مورد تجاوز قرار می‌داد. تپه‌های جولان سوریه، بخشی از صحرای سینای مصر، نوار غزه و بخشی از اردن در جنگ ۶ روزه ۱۹۶۷ توسط اسرائیل و به پشتوانه قدرت آمریکا اشغال شد و رژیم صهیونیستی آرزوی فرات تا نیل را در ذهن داشت.

او تصریح کرد: اما امروز نه تنها جنوب لبنان از تصرف اسرائیل خارج شده بلکه در جنگ ۳۳ روزه حزب الله و در جنگ ۱۱ روزه فلسطینیان، این رژیم صهیونیستی مستاصل شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: موشکی که ۲ هفته قبل از سوریه به نزدیکی پایگاه اتمی اسرائیل اصابت کرد و اسرائیل نتوانست این موشک را رهگیری کند، این رژیم را از زندگی و حفظ خود مایوس کرده‌ است.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: روز قدس روز جهانی و اسلامی است، صف مقدس جبهه حق مقابل باطل است، اسرائل را به منطقه آورده‌اند تا سفره اسلام را جمع کنند، اسرائیل صف مقدم جبهه کفر و فلسطین صف مقدم جبهه اسلام است و به عنوان مرد و زن مسلمان در مقابل این صف نمی‌توان بی‌تفاوت بود، همه مسلمانان در مقابله با کفر جهانی در خط مقدم که همان فلسطین است، باید آمادگی داشته‌ باشند.

انتهای پیام//ا.د

نظر شما