شناسهٔ خبر: 47064085 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

مسئله فلسطین یک واجب اصل است

نماینده جنبش جهادی اسلامی فلسطین گفت: مسأله فلسطین مسأله سیاسی و اخلاقی نیست بلکه یک مسأله ایمانی و اعتقادی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
آقای ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهادی اسلامی فلسطین در نشست «آزادی قدس نزدیک است» گفت: مسأله فلسطین مسأله سیاسی یا اخلاقی نیست مسأله ایمانی و اعتقادی است.

وی گفت: در دیداری که با شهید سلیمانی داشتم اول ایشان گفتند نخستین چیزی که در روز قیامت سؤال می‌شود این است که برای قدس چه کردید نظر ایشان این بود که حمایت از قدس یک فریضه و واجب اصل است.

وی با اشاره به چالش‌هایی که در فلسطین وجود دارد گفت: دیروز در جلسه‌ای با رهبران مقاومت اعلام کردیم که مقابله با طرح صهیونیستی غربی را اعلام کردیم و مجدد با خدا و فلسطین بیعت مجدد کردیم رهبران مقاومت بر سر مسأله فلسطین بیعت کردند.

نماینده جنبش جهادی اسلامی فلسطین گفت: امسال با چالش‌های زیادی که در قدس و فلسطین است، مردم قدس به دلیل پایداریشان با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح از قدس و فلسطین دفاع می‌کنند الان شاهد هجوم بسیار بی سابقه رژیم صهیونیستی به قدس هستیم.

وی افزود: رژیم صهیونیستی تماماً یهودیان افراطی هستند و به نابودی مسجد الاقصی و جایگزینی هیکل موسی معتقدند.

نماینده جنبش جهادی اسلامی فلسطین ادامه داد: امیدواریم حرکت مردمی مردم قدس در برابر رژیم صهیونیستی به یک انتفاضه بزرگ مردمی تبدیل شود که این امر حمایت مردم و حکومت‌های اسلامی را می‌طلبد.

آقای ناصر ابوشریف گفت: مسلمانان باید حمایت خود را از حرکت و جهاد مردم قدس اعلام کنند مسؤولیت ما امسال بسیار بزرگ است، زیرا چالش‌های زیادی درفلسطین و قدس است که ما بیعت خود را با خدا و مردم فلسطین و قدس در برابر رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌کنیم، زیرا مسأله فقط مردم قدس نیست و همه مردم فلسطین امسال چالش بسیاری بزرگی دارند که باید ما از آن‌ها حمایت کنیم تا این حرکت جهادی خود را به یک انتفاضه تبدیل کنند.

نظر شما