شناسهٔ خبر: 47063522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اشتغال مجدد ۴۰۰ نفر با احیای واحدهای راکد در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت:طی سال گذشته با فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد در استان، برای بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال مجدد ایجاد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اقدامات انجام‌شده در سال گذشته، تعداد ۳۵ واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته‌اند که با فعال‌سازی این واحدهای تولیدی، برای بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال مجدد ایجاد شده است.

وی افزود: تلاش برای حل مشکلات حوزه اشتغال و صنعت و احیای واحدهای صنعتی راکد، از مهم‌ترین اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در سال گذشته بود که این برنامه‌ها در سال جدید نیز با شتاب هر چه بیشتری ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برنامه‌های حمایتی مختلفی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی صورت می‌گیرد که با این برنامه‌های حمایتی تلاش می‌شود تا حجم سرمایه‌گذاری‌ها در استان افزایش یابد.

اهلی بیان کرد: با تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری، زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان اردبیل فراهم شده است و با حجم سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در شهرک‌های صنعتی و زیرساخت‌های تأمین‌شده در آن، شهرک‌های صنعتی بهترین مکان ممکن برای حضور سرمایه‌گذاران است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نظر شما