شناسهٔ خبر: 47062815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روز قدس روز زنده نگه داشتن محور مقاومت است/ «سردار سلیمانی» با شهادتش خون تازه‌ای در کشور ایجاد کرد

معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شرق گلستان گفت: روز قدس روز زنده نگه داشتن محور مقاومت بوده و در این روز مردم مسلمان جهان انزجار خود را از رژیم صهیونیستی ابراز می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، حجت‌الاسلام محمد حسینی‌قلندری امروز در جمع جوانان آزادشهری با حفظ پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: محور شب‌های قدر قرآن و پیامبر اکرم (ص) بوده و در این شب‌ها باید انسان‌ها به شناخت امام علی (ع) دست پیدا کنند.
وی تصریح کرد: تحقیق و تفحص در نهج‌البلاغه مسیر شناخت امام علی (ع) را هموار کرده گرچه همه ابعاد حضرت علی (ع) قابل شناخت نیست و ایشان در طول تاریخ به صورت یک معما خواهند بود.
معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شرق گلستان با اشاره به ترویج مکتب امام علی (ع) در کشور خاطرنشان کرد: برای رسیدن به رشد و تعالی مردم کشور عزیز ما باید در مکتب این امام همام پرورش پیدا کنند.

* کم‌کاری مسوولان در نظام جمهوری اسلامی خیانت به امام علی (ع) است/  سردار سلیمانی با شهادت خود نفس و خون تازه در اسلام و کشور ایجاد کرد
وی با بیان اینکه کم‌کاری مسوولان در نظام جمهوری اسلامی خیانت به امام علی (ع) است بیان کرد: امام علی (ع) وظایف و مسوولیت‌ها را برای مسوولان امر تشریح کرده و نظام جمهوری اسلامی ایران که بر مبنای حکومت اسلامی بوده هرگونه کم‌کاری در آن خیانت به کشور و امام علی (ع) خواهد بود.
حسینی‌قلندری با اشاره به ویس منتشر شده یکی از مسوولان کشوری گفت: این افراد هیچ هزینه جانی و مالی برای کشور و نظام جمهوری اسلامی نکرده و برای نظام جمهوری اسلامی تاکنون سیلی نخورده‌اند.
وی ادامه داد: به مصلحت خداوند سردار سلیمانی در زمان هشت سال دفاع مقدس به شهادت نرسید تا در این زمان با شهادت خود نفس و خون تازه در اسلام و کشور ایجاد کند.
معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شرق گلستان با اشاره به روز قدس گفت: روز قدس روز محور مقاومت و زنده نگه داشتن این محور بوده و در این روز مردم مسلمان  جهان چه در فضای مجازی و چه به صورت راهپیمایی انزجار خود را از رژیم صهیونیستی ابراز کرده و با حمایت خود ثابت خواهند کرد که صهیونیست باید در جهان از بین برود.
انتهای پیام/2307

نظر شما