شناسهٔ خبر: 47054645 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قیس خزعلی: آزادسازی عراق از اشغالگری آمریکا، آزادی قدس را نزدیکتر می‌کند

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد که آزادسازی عراق از اشغالگری آمریکا، آزادی قدس را نزدیکتر و حتمی می‌سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، قیس خزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در آستانه روز جهانی قدس تأکید کرد که علی رغم تمام تلاش‌های آمریکا و دیگران برای حمایت از اسرائیل، اما محور مقاومت به طور مداوم پیشرفت می‌کند و در تمام جبهه‌ها پیروزی محقق می‌کند.

قیس خزعلی گفت: جمهوری اسلامی ایران به حکمت رهبری و با صبر ملت خود آمریکا را وادار کرد تا به ناکامی سیاست فشار حداکثری دولت پیشین اعتراف کند.

دبیرکل عصائب اهل الحق افزود: گروه‌های مقاومت فلسطین، اسرائیل را از مقابله به مثل درمانده کرده و این رژیم نمی‌تواند پاسخ موشک‌های آن را که از غزه شلیک می‌شود، بدهد.

وی با اشاره به اینکه تصمیم خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق، تصمیمی حتمی و قطعی است، تأکید کرد: آزادسازی عراق از اشغالگری آمریکا، آزادی قدس را نزدیکتر و حتمی می‌سازد.

خزعلی اضافه کرد: وظیفه و وفاداری ما به خون شهدا، این است که هیچ یک از پایگاه‌های نظامی آمریکا و هیچ جنگجوی خارجی در خاک پاک عراق باقی نماند.

دبیرکل عصائب اهل الحق تأکید کرد: گروه‌های مقاومت اسلامی هم به تعداد کافی نیرو دارند و هم اسلحه لازم برای اخراج نیرو‌های آمریکایی از کشور. عملیاتی که اکنون علیه اشغالگران انجام می‌شود کافی نیست. دولت آمریکا باید بداند که ما قدرت به فرسایش کشیدن آن را داریم و تصمیم ما برای اخراج نیرو‌های آمریکایی یک تصمیم ملی و غیرقابل تجدید نظر است.

وی در ارتباط با سوریه نیز گفت: پروژه‌های بزرگ منطقه‌ای و بین المللی علیه سوریه به شکست انجامید و به زودی این کشور باز می‌گردد تا نقش خود را به شکل قوی تری در حمایت از محور مقاومت و در رأس همه مسئله قدس ایفا کند.

قیس خزعلی با اشاره به اینکه مردم بحرین نیز به پایداری خود ادامه می‌دهند، گفت: تمام اقدامات تروریستی که رژیم آل خلیفه اعمال کرده، اما موفق به ساکت کردن این ملت مؤمن و هوشیار در مقابل آرمان خود نشده است.

دبیرکل عصائب اهل الحق ادامه داد: پرچم مردان خدا در لبنان نیز با رهبری سید مقاومت، سید حسن نصرالله برافراشته خواهد ماند تا اینکه پیروزی بزرگ با آزادسازی قدس شریف که به یاری خدا و همت مردان شجاع مقاومت نزدیک است، حاصل شود.

انتهای پیام/

نظر شما