شناسهٔ خبر: 47026343 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بیانیه جمعیت فرهنگیان جوان به مناسبت هفته معلم

ما معلمان جوان در سنگر جمعیت فرهنگیان جوان اعلام می‌داریم که پیگیری مطالبات جامعه فرهیخته معلمان، مطالبه اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش وپرورش را در دولت آینده نیز «کمافی السابق» سرلوحه فعالیت‌ها و مطالبات مجموعه قرار خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت هفته معلم بیانیه جمعیت فرهنگیان جوان منتشر شد. متن این بیانیه به شرح ذیل است: باید تکریم معلم و حرفه‌ى تعلیم در جامعه‌ى ما همگانى بشود، همه افتخار کنند به معلم بودن، همه افتخار کنند به اینکه به معلم سلام میکنند، احترام میکنند. مقام معلم هرچه بالا برود، مقام تعلیم و تربیت در جامعه بالا رفته است.
مقام معظم رهبری - هفدهم اردیبهشت ماه یک هزار و سیصد و نود و سه

دوازدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت معلم مجاهد استاد مرتضی مطهری (ره) فرصت مغتنمی است تا از زحمات و مجاهدت‌های معلمانی که همه وجود و هستی خود را وقف تربیت و تعلیم نسل آینده می‌کنند، قدردانی و تجلیل به عمل آید. ما معلمان جوان نیز به سهم خود این هفتة مبارک را خدمت معلمین عزیز و آحاد ملت ایران تبریک عرض می‌نماییم.
هفته معلم زمان مناسبی است تا ما معلمان جوان، بار دیگر پیمان خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تجدید کرده و اعلام نماییم که مستحکم¬تر از هر زمان دیگر، به دنبال تحقق فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی در عرصه تعلیم وتربیت بوده در جهت تمدن سازی خواهیم بود.
از دیگر ویژگی‌های هفته معلم امسال، نزدیکی آن با انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا‌ها است.
ملت عزیز ایران در آستانه یک آزمون بزرگ سیاسی در برابر چشم دوستان و دشمنان خود هستند. بدیهی است که معلمان به عنوان دلسوزان و فرهیختگان جامعه، تأثیر شگرفی در دعوت مردم به مشارکت حداکثری و انتخاب گزینة اصلح خواهند داشت که همانند گذشته این مهم را به بهترین وجه به انجام خواهند رسانید؛ ان شاءالله.

بیانیه جمعیت فرهنگیان جوان به مناسبت هفته معلم

ما معلمان جوان در سنگر جمعیت فرهنگیان جوان به عنوان یک حلقه میانی و مجموعه‌ای تخصصی در عرصه تعلیم و تربیت اعلام می‌داریم که پیگیری مطالبات جامعه فرهیخته معلمان، مطالبه اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش وپرورش را در دولت آینده نیز «کمافی السابق» سرلوحه فعالیت‌ها و مطالبات مجموعه قرار خواهیم داد و تا تحقق نظام تعلیم وتربیت اسلامی تراز انقلاب اسلامی از پای نخواهیم نشست؛ و من الله التوفیق
۱۸۰ دفتر جمعیت فرهنگیان جوان در ایران اسلامی
اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

نظر شما