شناسهٔ خبر: 47009304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

احیای واحدهای راکد صنعتی اردبیل فرصت اشتغال ۱۱۰۰ نفر را فراهم کرد

گروه استان‌ها ــ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اشتغال‌زایی برای یک هزار و ۱۰۰ نفر از جوانان بیکار در استان مورد توجه قرار گرفته که با فعال شدن واحدهای صنعتی تحقق پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل،  رامین صادقی پیش از ظهر امروز در بازدید از واحدهای راکد اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه‌فعال است که به همین منظور تاکنون 58 واحد صنعتی راکد در استان اردبیل احیا شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای احیای 37 واحد راکد صنعتی دیگر نیز در دستور کار است.

وی بیان کرد: مهم‌ترین برنامه ما برای امسال طبق منویات مقام معظم رهبری کمک به توانمندسازی واحدهای تولیدی و نیز کمک به توانمندسازی و تقویت‌سازی واحدهای راکد است که در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد بلکه درصدد هستیم هر چه سریع‌تر با مانع‌زدایی‌ها امکان و بسترهای لازم را برای حمایت از واحدهای راکد در استان را محقق کنیم.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اشتغال‌زایی برای یک هزار و 100 نفر از جوانان بیکار در استان مورد توجه قرار گرفته که با فعال شدن واحدهای صنعتی تحقق پیدا کرده و همچنان با تقویت صادرات و تولید درصدد هستیم زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان را به صورت همه‌جانبه فراهم کنیم.

صادقی تصریح کرد: ارتقای کیفیت تولیدات در استان اردبیل به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مبنای کار قرار گرفته که خوشبختانه در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام یافته و تمهیدات لازم در این زمینه توانسته ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

وی از لزوم حمایت همه‌جانبه از اصناف و بازاریان به ویژه در ایام حاضر خبر داد و اظهار کرد: ساماندهی فعالیت‌ها و بهبود شرایط کاری اصناف و بازاریان یکی از اولویت‌های اساسی است که در این زمینه برای کمک به این اقشار برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا انجام یافته است.

انتهای پیام/142/س

 

نظر شما