شناسهٔ خبر: 46976114 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

شهردار منطقه 12 در گفتگو با د انشجو خبر داد

نرده کشی پارک شوش به درخواست پلیس مبارزه با موادمخدر است

علی محمد سعادتی گفت: نرده کشی پارک شوش به درخواست پلیس مبارزه با موادمخدر در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

علی محمد سعادتی شهردار منطقه 12 شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: بوستانهای در سطح منطقه عموما در ساعات پایانی روز نیاز به امنیت بیشتر و کنترل بیشتری دارد تا عموم شهروندان بتوانند بیشتر از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: گزارشهای مردمی که از طریق ساکنین و اهالی ساکن در محدوده پارک شوش به ما رسیده است، از درخواست آن‌ها برای نرده کشی پارک شوش حکایت دارد.

 

نگاه شهرداری از زاویه تحقق حقوق شهروندی است!

شهردار منطقه 12 شهرداری تهران اضافه کرد: تاکید پلیس مبارزه با موادمخدر بر نرده کشی آن جهت کنترل و مراقبت هر چه بهتر پارک شوش و آماده سازی آن برای استفاده بهینه شهروندان است.

سعادتی خاطرنشان کرد:پلیس مبارزه با موادمخدر موضوع نرده کشی پارک شوش را به عنوان یک مطالبه ملی درخواست کرده و تصمیم نهایی در این رابطه و همچنین کار اجرایی آن هم با شهرداری است و پلیس مداخله اجرایی در این موضوع ندارد.

وی تصریح کرد:به هر اقدامی باید از زوایای مختلف نگاه کرد و ما در شهرداری منطقه از زاویه شهروندی و استفاده بهتر از بوستان شوش به پارک شوش نگاه می‌کنیم و پلیس هم از زاویه اجتماعی و جوانب بزهکاری و وقوع جرم به این موضوع می‌نگرد.

بیشتر بخوانید

پلیس از نرده کشی پارک شوش بی‌اطلاع است

شهرداری تنها یک نهاد همکار در حوزه آسیبهای اجتماعی است

شهردار منطقه 12 شهرداری تهران تاکید کرد: موضوع معتادان متجاهر و همچنین آسیب‌های اجتماعی موضوعی است که نهادهای تخصصی خودش را دارد و شهرداری در این خصوص وظیفه ای ندارد و تنها به عنوان یک نهاد همکار در این خصوص ایفای نقش می‌کند.

سعادتی افزود: وظیفه اصلی ساماندهی معتادان متجاهر و رسیدگی به آن‌ها با سازمان بهزیستی، پلیس مبارزه با موادمخدر و ستاد مبارزه با موادمخدر است و شهرداری تهران در این رابطه از همه ظرفیتهای ممکن استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر باید پس از تکمیل نرده کشی پارک شوش کمک بیشتری به شهرداری در هدایت معتادان متجاهری که در پارک شوش تردد می‌کردند داشته باشد.

شهردار منطقه 12 افزود: هر تصمیمی طبیعتا هم نقاط مثبت و هم تبعات منفی دارد و ما میتوانیم امنیت و آرامش مردم را قربانی محدودیت تردد معتادان متجاهر کنیم و اگر محدودیت فعلی بوستان زندگی را از سال 94 به بعد لحاظ نکرده بودیم، شاهد روند کاهشی آسیب‌های اجتماعی در منطقه نبودیم.

نظر شما