شناسهٔ خبر: 46955778 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه رستاق:

سردار سلیمانی، خط قرمز مردم است

حجت الاسلام دلاوری گفت: سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی خط قرمز مردم ایران است او توانست با قدرت منطق، یک دیپلمات واقعی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام مصطفی دلاوری، امام جمعه رستاق با تحلیل رخداد‌های سیاسی پیش آمده در هفته گذشته و بیان اینکه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی خط قرمز مردم ایران است، گفت: او مرد میدانی بود که توانست با قدرت منطق، جدای از یک فرمانده در میدان، یک دیپلمات واقعی باشد.

امام جمعه رستاق افزود: میدان و دیپلماسی دو بال امنیت ملی هر کشور محسوب می‌شوند و مسئولین بدانند اگر توانستند پای میز مذاکره بروند قبل از آن میدانی بود که حاج قاسم و امثال او این مسیر را مهیا نمودند.

او ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی یک فرد نیست بلکه مکتبی است که نباید به تصویر و پوستر و سخن او اکتفا شود.

خطیب نماز جمعه رستاف اظهار داشت: وزارت خارجه در سه ماه باقی مانده دوره خدمت خود سعی کند بیشترین تلاش را متوجه راهبرد مهم نگاه به شرق و توسعه روابط با همسایگان نماید.

حجت الاسلام دلاوری بیان کرد: مهم‌ترین خطر در نشست وین تقویت امید و خوش بینی کاذب است و این باعث سلب اعتماد مردم خواهد شد.

امام جمعه رستاق تصریح کرد: منشور حکومت امیر المومنین علی علیه السلام را به دو موضوع مهم معنویت و عدالت می‌توان خلاصه کرد که باید برای مسئولان نظام الگو باشد.

او گفت: شب‌های قدر مهم‌ترین ازمنه در طول سال است و دو نور قرآن و ولایت در آن موج می‌زند و اینکه گفته شده در شب قدر بویژه شب بیست و سوم دعای " اللهم کن لولیک الحجه ابن الحسن. " را مکرر بخوانیم به این خاطر است که شب قدر شب ولایت است.

حجت الاسلام دلاوری با تبریک هفته کار و کارگر افزود: مسئولین در رابطه با تولید و رفع موانع آن که از ثمرات آن اشتغال و کار برای کارگران است، توجه ویژه نمایند.

او با تبریک هفته معلم و تبریک به معلمان و آموزگاران ادامه داد: اهمیت نقش معلم در تربیت انسان بسیار است.

انتهای پیام/ غ

نظر شما