شناسهٔ خبر: 46952014 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

حاجی میرزایی: دانش‌آموزان در امتحانات حضوری آرامش بیشتری دارند/ ممکن است زمان امتحانات پایه نهم و دوازدهم به تاخیر بیفتد

وزیر آموزش و پرورش گفت: حکم قانونی این است که امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری برگزار شود و علتش هم این است که منفعت دانش‌آموزان از این طریق بهتر حاصل می‌شود، اطمینان بخش‌تر است و آرامش بیشتری خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین|محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص گلایه تعدادی از دانش‌آموزان و خانواده‌های‌شان نسبت به برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم، اظهار کرد: جای نگرانی نیست و با تمام توجه، موضوع دانش‌آموزان را پیگیری می‌کنیم.

 

به گزارش فارس، وی ادامه داد: جلسه‌ای را در هفته آینده با ستاد ملی کرونا و قرارگاه داریم و وضعیت را مرور می‌کنیم؛ اگر تغییراتی لازم باشد، تغییر می‌دهیم.

 

حاجی‌میرزایی تصریح کرد: حکم قانونی این است که امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری برگزار شود و علتش هم این است که منفعت دانش‌آموزان از این طریق بهتر حاصل می‌شود، اطمینان بخش‌تر است و آرامش بیشتری خواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه اگر در زمان برگزاری امتحانات، با محدودیت مواجه شویم، تصمیم دیگری خواهیم گرفت، گفت: یعنی ممکن است زمان برگزاری امتحانات این دو پایه را به تأخیر بیندازیم.

نظر شما