شناسهٔ خبر: 46878268 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

با احکامی از سوی دکتر طهرانچی؛

سرپرستان ۲ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی، سرپرستان واحدهای جویبار و فارسان را منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه ای دکتر رضا فرصتی جویباری را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار و حسین نبیئی بروجنی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان منصوب کرد.

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر رضا فرصتی جویباری

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

دکتر رضا فرصتی جویباری با دارا بودن دکترای زبان و ادبیات فارسی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر است که سوابق اجرایی ازجمله رئیس دانشکده علوم انسانی واحد قائمشهر، معاون آموزشی و دانشجویی دانشکده علوم انسانی واحد قائمشهر و... را در کارنامه دارد.

دکتر طهرانچی همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات دکتر داریوش حمیدی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار تقدیر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان

برادر گرامی جناب آقای حسین نبیئی بروجنی

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

دکتر محمدمهدی طهرانچی

آقای حسین نبیئی بروجنی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان است که پیش از این معاون اداری و مالی این واحد دانشگاهی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما